onko meidän kaikkien olohuoneet eli chat -huoneet suljettu kokonaan?
mitäs me nyt tehdään päivät ja illat ja yöt, jos ei pääse toisten kanssa
seurustelemaan???????????????????????
olisi kiva jos joku selitys tulisi ylläpidolta, ettei turhaan täällä haahuilla.
chat - closed??????
15
243
Vastaukset
- hikka1
Jo oli aika että meni kiini ;)
- Ei paha rasti
Jos noin kävi, ei haittaa jotkut miehet leikkii naisia jne... joissakin chateissa
- lukihärö
Chat on taatusti huomenna auki. Tuollaiset korjaukaset ei 2h valmistu. Kärsivällisyyttä. Olihan ylläpidon tiedotteessa, että korjaus valmistuu 2.9 aikana. Mitään kellonaikoja ei ollut.
Nyt chattiin on pääsee.
- hessu vaan
juoruu vaan ryysyn. myrkyn kans puhelimessa...hahahaha...
ihan samaa minäkin ihmettelen.kiva ois,jos joku selittäis tämän.
Mitäs myö sättiaddut nyt tehdään kun ei sättiinkään pääse?!? ;)
No ihan vakavasti puhuen, kiva olisi että edes jonkinlaista tiedotetta aikatauluista tulisi, ja mikä tärkeintä, tuonne etusivulle että sen tiedon helposti löytäisi.- lukihärö
Kyllä chat on päässyt jo 2.9 illemmalla. Menkää linkin kautta. Jollette sittenkään muka pääse, niin ei se kait ole teille tarkoitettukaan. Turhaa murinaa.
- teemu-urpo83
Jaa minkähän "linkin" kautta? Luulis, että tuo etusivun chat-linkki olis toimiva...
- tonttusättäri
Ei toimi ei , tiedottaminen ei taida olla suomi24:n vahvinta. Nurinaa ei tulisi jos tiedotettais milloin avautuu. vai avautuuko koskaan?
- kesämekko
Mä poistin historiatiedot niin alkoi chät pelittämään....ihmettelin kun kännykällä toimii mut koneella ei.....=)
- elamaonlivessa
koko chattijutut vois kieltää lailla! Omituisia adduja ne joilla on elämää livessäkin, niin ne menee chat huoneisiin puhumaan paskaa oikeasta elämästään syyttämään vieraita ihmisiä kaikista omista ongelmistaan.
- Kummastelijavaan
Kaikenlaisia immeisiä löytyy tsättäämästä :) Minä ainakin olen tutustunut aivan ihaniin ihmisiin, joiden kanssa vietän "elämää livessäkin." Mutta tosiaan, mikäköhän mahtaa olla? Kotona en ole tänä päivänäkään päässyt chat huoneisiin (sanoo vain CLOSED), mutta muualla olen kyllä päässyt sisälle. Pitääkö tässä jotain rukseja pistää tai rukseja poistaa suojauksista/asetuksista?
- lukihärö
Palomuuri voi estää pääsyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763