Voisitko poistaa nimeni netissä Suomi24 palstalla tulevasta Kuntaliiton kiusaamista koskevasta artikkelista, en löytänyt itse artikkelia mutta teidän googlehaulla esiin tuleva teksti on kyseisestä artikkelista peräisin, samalla haulla tulee nimeni Sirkka Roussun kanssa samaan yhteyteen (päiväytyy googlehakuun 10.7.2010)
Artikkeli on kiusallinen, se asettaa minut kyseenalaiseen valoon, kukaan ei vi tietää kenessä loppujen lopuksi on ollut ongelma, tosin asian käsittely on tuomioistuimen käsiteltävänä ja sitä kautta lopullinen ratakaisu asiaan syntyy.
Toivon että nimeni poistetaan välittömästi tai ainakin mahdollisimman pian.
ystävällisesti - elisa cichoracki, p. 050 501 4052
Voisitko poistaa nimeni netistä
nimen poistaminen
5
727
Vastaukset
- Palautelomake
Laita palautelomake, ei näitä kaikkia saitteja kukaan ehdi lukea.
http://www.suomi24.fi/palaute/lomake- nimen poistaminen
ei, haulikko on tuomioistuimeni
- nimen poistaminen
nimen poistaminen kirjoitti:
ei, haulikko on tuomioistuimeni
TATATAA YLLÄPITO NAKS PUM PÄÄSSS TATAT LATAUSLIIKE AIVOT SEINÄLL,,, KUULETTEKO VAI HALEXI OTAAN TEILLE !qq BUHAHAHAHA
ystävällisesti - elisa cichoracki, p. 050 501 4052
NISKAAN NUPPI JA MAANALLEN HAHAHAHAHA
Minä haluan lopettaa koko Suomi 24: tulee roskapostia niiiin kauheesti etten halua jatkaa koko Suomi 24: jää POISTAKAA MINUT
- modetoieimoderoi
mitä vittua juuri luin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927