Kannnattaako ostaa ennemmin umarexin mp5k muovunen vai cyman aep?
Mp5k vai aep
Aep vs M5k
3
<50
Vastaukset
- öööööö
AEP= airsoft electric pistol eli eikös tuo mp5k ole myös aep... no onhan se. Ja mitäs cyman asetta tässä nyt oikein tarkoitetaan? Jotain G18? Sähköpistoolit (en tarkoita konepistooleita) ovat surkeita melkeinpä aina. 7,2v akku taitaa mennä vain ja aika turhilta tuntuu.
milläs budjetilla olet liikkeellä? 50€? - 18+12=29
aep jos haluat holsteriin ja käytät 0-20m etäisyyksillä, jos vaativampaan käyttöön niin ämpäri
Cyman AEP noista kahdesta melkeimpä. Umarexin Mp5k on tietääkseni Co2 eli ei mikään järkevä. Jos PDW haluat niin silloin sähkö eikä mikään Co2.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965