Mistä me löyettäisii hopeanuolest, pila versioita?? tai muumeist? niinku tietokoneelle..
Hopeanuolesta piloja?
10
4883
Vastaukset
Onko niitä sitten olemassa? En lähde ettimään ellen ole varma että semmosia on.
- Hamsu
Hopeanuolesta ei kiitos piloja!Tykkään siitä ohjelmasta!
- vsl
jos haluut muumei niin eti sellaisia videoita kuin "doomilaakso" (dupattu uusiks)
- Papaa1
oon yrittäny hakee niitä, mutta ei löydy enes sanalla: ''doomilaakso''...nii että mitä pitäs tehä???
- juhko
Papaa1 kirjoitti:
oon yrittäny hakee niitä, mutta ei löydy enes sanalla: ''doomilaakso''...nii että mitä pitäs tehä???
lähetä mulle doomilaaksoja juhko93@hotmail.com
- Syntcaani
DC :san kautta läytää muumi ja hopea nuoli piloja.. muumeja löytyy Doomi laakson tarinoita, ja hopeanuolta löytyy ihan hopeanuolella..
DC :ssan saa www.dcplusplus.com- hubi
Mitenkä ihmeessä saa dc :san toimimaan????
- jeps
hubi kirjoitti:
Mitenkä ihmeessä saa dc :san toimimaan????
Kyllä löytyy kummastikin piloja, Hopeanuolesta oon nähny tosin yhden lyhyen pilaversion ja sitten muumit, eli doomilaakson tarinoita. Niitä voi hakea esim. dc tai winMX:llä tms.
- Muumit ♥
Isis index:istä löytyy hopeanuoli pilaversioita. suosittelen! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635