Ostin huvikseni pistoolin makso jotain 20e sitten kun olin ostanu ni huomasin et siinä on kiintee hop up ja se menee päin persettä. Niin voiko sitä mitenkään säätää. ?
pistooli
11
80
Vastaukset
- Randombiatch
Luulenpa ettei voi...
- tyhmà
Eikö yhtäãn mitaan
- 13+18=30
Voi sen aina kokeilla avata. Kyllä ainakin itse modasin maruin gbb pistoolista kiinteän hopin (hoppasi hädintuskin 0.2g kuulia kunnolla) hoppaamaan 0.3g kuulia erittäin nätisti. Kantama nousi 20 metristä 40metriin. Eikä se nyt iso menetys ole jos pyssy kusee. Mutta kyllä kiinteääkin hoppia voi aina sorkkia hoppaamaan enemmän tai vähemmän.
- tyhmà
Oliko aseessasi nappi mistä sen avasit vai miten ?
- vitunjonnetsaatana
tyhmà kirjoitti:
Oliko aseessasi nappi mistä sen avasit vai miten ?
Siis voi jumalauta. Ruuvimeisseli kauniiseen käteen ja hommiin. Ei aseissa ole mitään "nappia" josta kaikki tapahtuu itsestään.
- Autisti ankka
vitunjonnetsaatana kirjoitti:
Siis voi jumalauta. Ruuvimeisseli kauniiseen käteen ja hommiin. Ei aseissa ole mitään "nappia" josta kaikki tapahtuu itsestään.
^^paras kommentti ikinä xDD
- vitunjonnetsaatana
vitunjonnetsaatana kirjoitti:
Siis sehän oliski vitun eeppistä jos haluan aseestani vähän tehokkaamman niin painan nappia ja ase purkaa itsensä, uusi jousi leijuu sisään ja ase menee kasaan. Sit kun joku osa hajoaa niin sama juttu.
- omglolxD
:D no herra aloittaja katoppa joskus sitä asetta ja millä ne osat on kii :D sit ruuvimeisseli kätee ja hommii... se olis kyl eeppistä kesken pelin vahingos avata ase nappia painamalla ja jousi ja kaikki osat on maassa :D
- tyhmà
xD en ihan tota tarkottanu.kiitos tiedosta kummi ki.
- tyhmà
tyhmà kirjoitti:
xD en ihan tota tarkottanu.kiitos tiedosta kummi ki.
Tarkotin etta miten sen pistooli ylaosan saa irti sen joka vedetaan taakse
tyhmà kirjoitti:
Tarkotin etta miten sen pistooli ylaosan saa irti sen joka vedetaan taakse
Se riippu niin pistoolista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773