sairastavalle,
synnin syyllisyydestä kärsivälle,
laumasta eksyneelle,
yksinäiselle,
pelokkaalle,
toivottomalle,
kanssakulkijalle
tai kenelle tahansa
Sana,
joka rohkaisee, antaa toivoa, lohduttaa.
Kirjoita se tänne
http://kalamos.keskustelu.info/viewforum.php?f=19
Tai jos sinulla ei ole,
mutta haluaisit jonkin sellaisen lukea,
niin käy tuolla sivulla.
Onko sinulla rohkaisun, toivon, lohdutuksen Sana
5
260
Vastaukset
Olet alkanut toistuvasti mainostamaan omaa keskustelupalstaasi Suomi24-palstoilla.
Palstan säännöt kieltävät mainosviestit ja jos huomaavat tai ilmoitetaan niin, puuttuvat kyllä asiaan hanakasti, kun kyseessä on vielä kilpailija.- voi ilmoitella
Pitäähän uskovaisten tietää, että on olemassa muitakin palstoja.
Sinulla ei sitten tainnut olla
rohkaisun, toivon tai lohdutuksen Sanaa.
Mutta ei se mitään. Löydät sellaisen tuolta sivulta,
joka ei millään tavoin kilpaile S24-foorumin kanssa.
- todellako!
Vanha hengellinen laulu "luota sä vaan isän kätehen" on varsin lohduttava, ja sopii moneen tilanteeseen.
Moni Raamatunpaikka esim." Älä pelkää, usko ainoastaan", Psalmi 23 " Vaikka minä vaeltasin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa.....
"Minun isäni kodissa on monta asuinsijaa" ," Joka uskoo minuun, se elää vaikka olisi kuollut"
Lukemattomia hengellisiä lauluja ja virsiä, jotka on tehty rohkaisemaan. Lukemattomia Raamatun paikkoja jotka sinällään rohkaisevat
.Miksi kukaan itseään uskovaksi sanova tälläisiä itsestään selvyyksiä edes kyselee.!!! tiedät paikat ja sanat, miksi siis et rohkaise, kalmamos- sisar!!!Paitsi noita rohjaisun sanoja
myös noita hengellisiä lauluja löytyy
tuolta sivulta
kohdasta SANA
http://kalamos.keskustelu.info/viewforum.php?f=10
kalamos-veli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716