Myytävänä tummia saksanpaimenkoiran pentuja hyvään kotiin.
Pennut syntyneet 20.7.14 ja ovat luovutusikäisiä 7.9 alkaen.
Pennut ei rek.
Hinta: 500
Yhteystiedot: 0405439354
O: Saksanpaimenkoiran pentuja
6
457
Vastaukset
- heltsu
Moikka. missä päin pennut on? laitatko vaik s.postia heli.kapanen@hotmail.com
- julski
Hei, minua kiinnostaisi myös että missä päin pennut ovat? Sekä että onko teillä uroksia vielä jäljellä? Onko pennut eläinlääkärin tarkastamia? Sekä että paljonko pyydät yhdestä pennusta? Laitatko minulle vaikka sähköpostia kyseisistä asioista julia.erkkila@hotmail.com
- riiant
moi
missäpäin? uroksia?
riiant@hotmail.com - 2020
Miksi ei rekisteröidä?
- koiranhankkija
Ööö, löytyisikö narttupentuja ? Tai siis yhden sellaisen kaipaisin.
Edellinen koirani täysin musta ja vaikea nähdä pimeällä. Siksi olisi kiva jos näissä olisi vähän väriä.
Missäpäin maailmaa ovat ? ( kaupunki riittää).
Kiitos !- khank
Sorry, löytyikin jo kaipaamani tieto. Helsingin lähettyvällä kellään saksanpaimenkoiran pentuja ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164