Voiko rotat syödä multaa?
Voiko rotat syödä
2
245
Vastaukset
Ei ne sitä syö, mutta kaivella kyllä tykkää kovasti! Kannattaa mieluiten valita lannoittamaton turve tai multa, lannoitteena voi olla broilerinlantaa, jota en kyllä itse ainakaan tahtoisi karvalasteni tonkivan :x Liekö sitä jotenkin muutettu hygieenisemmäksi... Mut ei haittaa sinänsä vaikka vähän söisivätkin.
- surhym
Ainahan sitä tarvii vähän maistaa, vahingossa tai tahallaan. Joskus on syöty kukan juuria kun "vahingossa" tiputettiin kukka ruukku, joten eiköhän siinä mennyt multaakin mukana. Enemmän taisin olla minä paniikissa kun söivät kukan juuria, enkä tiennyt että oliskohon turvallinen vai myrkyllinen kasvi. Sen jälkeen ei ole poikien saavutettavissa ollut yhtään kukkasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670