puolivilli kissanpentu

kisuliii

Tuttuni työpaikan ulkovajassa kulkukissa synnytti pentuja, ja pennut pyörivät pihalla mutta emoa ei kuulemma näkynyt missään. Tuttuni "pyydysti" yhden kissoista minulle kun olin kissan hankkimista jo miettinyt. Aluksi pentu uuteen ympäristöön tullessaan oli arka, sähisi kun sitä lähestyi ja vältteli ihmisiä, mutta jo samana päivänä antoi lopulta silittää ja söi hyvin. Nyt pentu ollut jo 4 päivää luonani ja huomattavasti kesyyntynyt. Tulee luokse puskee ja kehrää. On oppinut ihme ja kumma, päivän sisällä käyttämään hiekkalaatikkoa. ensin se teki kakan petiinsä, siivosin sen mutta siirsin pökäleen hiekkalaatikkoon ja sinne se jatkossa on tehnyt. Ei edes uskoisi että luonnossa on kasvanut. Kissa on pirteä ja leikkisä ja eläinlääkärikin totesi terveeksi, ja tyttö on kyseessä.
Paljonko nartun sterilointi maksaa? Haittaako jos kissanpentu saa aikuisen kissan kuivamuonaa välillä?

1

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea hyvästä valinnasta, on taas yksi kissa hoidettuna ja turvassa eikä villiintymässä.

Ei pieni määrä aikuisten ruokaa haittaa, onpahan valmiiksi tottunut kun alat lisätä aikuisen ruokaa kissan kasvaessa.

Kissojen sterilointi voi maksaa kissaklinikalla lähes 200 euroa, jossain pienellä, yhden eläinlääkärin vastaanotolla voi päästä puolet halvemmalla; kannattaa kysyä hintoja lähimmiltä eläinlääkäreiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe