Hei te ketkä kaipailette silloin tällöin hoitajaa hevosellenne/ponillenne,
Olen 22.vee ja odotan ensimmäistä lasta, kokemusta hevosista on n.6:n vuoden ajalta, vaikken muutamaan vuoteen ole tekemisissä ollutkaan. Kovasti tekisi mieli tallille, ratsastaa en nyt kai pahemmin voi, mutta ihan hevosen läheisyyttä kaipaan muutoin. Olen pääkaupunkiseudulta ja mielellään tulisin silloin tällöin hoitamaan tai jotain tallihommia tekemään.
Tavallaan haluaisin myös alustaa tulevalle pikkuiselle paikkaa missä voisi pienestä pitäen hevosten kanssa olla. Talutusratsastusta äitin sylissä tietysti alkuun muutamia vuosia..:)
Jos kaipaat hoitajaa, ota yhteyttä!
Äitille ja vauvalle "hoidettavaa"
2
290
Vastaukset
- Eppu
Heippa vaan! Olen itse 23-vuotias esikoistaan odotteleva tuleva äityliini Sipoosta. Meillä on tallissa muutama höpöläinen, joita voisi tulla hoitelemaan. Itse vielä ratsastan, ihan alkuraskaus vielä, mutta sekin taitaa jossain vaiheessa jäädä. Meillä on myös pikkuponin osto ajankohtainen, haluamme pikkuisellemme oman ponin pienestä asti, ja sillä kyllä muutkin ovat tervetulleita tutustumaan. Olisi mukava tutustua toiseenkin odottavaan heppanaiseen, joten laitapa sähköpostiosoitteesi niin voidaan kirjoitella paremmin, tietysti jos vielä kiinnostaa.
Kiva kun löytyi toinen "nuori" äippä!Sähköpostiosoitteeni on lilalaetitia@suomi24.fi, pistä postia!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854