Niniiku sillei niiku niikun oikeesti aaah. Niiku silee oikeesti. aaaah. aaah. ihihihi hihihih ahhah ihihihihihi hahhah ihahah hihihihi
Anna
7
177
Vastaukset
- pentu mikä pentu
Jääny henkisesti lapsen tasolle.
- Big sister
Anna on fiksu likka ja lojaali ystäväänsä Jussia kohtaan. Kun te niin Annaa halveeraatte, tuleeko mieleen onko Anna haukkunut toisia selän takana kuten moni muu? Niinpä...
- niinku niinku
On kyllä ärsyttävä penikka niinku. Toivottavasti hakataan pian.
Oli miten oli. Tuo erilaisuutta taloon niinkuin pitääkin. Sama pätee kaikkiin.
- niinku ihiihiii hih
Annan kikatus ja hihitys on tosi inhottavan kuulosta. Osaako se puhua ollenkaan tai sanoa mitään edes vähänkään älykästä?
- samaan aikaan lukios
Anna on känyt lukion Parkanossa joten ei se ihan tyhmä ole.
- Ulkomuisti.
Hyvä muisti riittää, älyä ei välttämättä tarvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144