OLEN SAANUT KÄSIINI TÄMÄN ERITTÄIN HARVINAISLAATUISEN KUVAN HENKILÖSTÄ "PIKKU G" SIINÄ ON KUVA HÄNESTÄ ILMAN EDITOINTIA MEIKKAUSTA TMS. KUVA ON OTETTU TAVALLISELLA DIGIKAMERALLA KATSOKAA JA PETTYKÄÄ!
http://members.tiscali.fi/katsomo/pgim
Kuva saunapuhtaana
oikeesti
3
675
Vastaukset
- Jeppe
Mä olin ennen pitänyt G:tä kunnon vauvanaamana mutta, kun meikkiä ei ole, niin altahan paljastuu oikein karski miehenkorsto...
- IKKIKI
MIKÄ VITTU SUA VAIVAA KUN SKANNAAT AINA JOSTAIN SAATANAN MAINOKSESTA VANHOJEN JUOPPOJEN KUVIA JA LEVITÄT NIIN MILLOIN MINKÄKIN JULKKIKSEN KUVINA.
JOS SULLA ON OIKEE KUVA JOSTAIN NIIN LEVITTELE NIITÄ MUTTA ÄLÄ MITÄÄN ROMUKAUPAN MAINOKSEN KUVIA! - Annuli
juuu.. tosi hauskaa!! hahhahaaa juu vittu eikö oo muuta tekemistä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351