Minne on setä hävinnyt, tietäjiä tarvitaan eikä täällä ole aikoihin ollut enää muita.
Minne Kamuttaja-setä hävinnyt ?
12
111
Vastaukset
- Homottaja-Setä
Kamuttaja-Setä luovutti yhteiskunnallisen vaikuttamisen Homottaja-Sedälle.
- Hoitaja-Setä
En usko hänen luovuttavan mitään muuta kun lääkkeitä henkisesti sairaille. Sehän sinun ongelmasi on, kun ei ole hoitopakkoja.
- Homottaja-Setä
Hoitaja-Setä kirjoitti:
En usko hänen luovuttavan mitään muuta kun lääkkeitä henkisesti sairaille. Sehän sinun ongelmasi on, kun ei ole hoitopakkoja.
Kyllä hoitopaikkoja löytyy, Tikkamäellä Joensuussa on uutukaiset psykiatrisen hoidon osastot. Kamuttaja-Setä on jo sen verran vanhuudenhöppänä ettei siitä ole enää hoitamaan yhteiskunnallisia velvoitteitaan. Sen vuoksi uusi polvi on ottanut luovutetut tehtävät vastaan.
Enhän minä minnekään ole hävinnyt, mutta on noita kiireitä iskenyt päälle.
Joudun säännöllisesti syksystä kevääseen olemaan ihmisten edessä tietoa tuomassa.
Niitä valmistellessa menee aika myöhään jotensakin jopa päivä.
Lisäksi aivan lähisuvussa on ollut aivan äsken kuolemantapaus ja kovaa sairautta.- hildegaard
Sihnä olet työelämässä ja joku opettaja tai ehkä jopa rohvessoori. oTAN OSAA KUOLEMANTAPAUKSEESI.
hildegaard kirjoitti:
Sihnä olet työelämässä ja joku opettaja tai ehkä jopa rohvessoori. oTAN OSAA KUOLEMANTAPAUKSEESI.
Kiitos vain osanotosta.
Olin tänään arkun ostossa.- ELÄ YRITÄ
PELKKÄ KAMUTTAJA ON ERI ASIA JA ERI HENKILÖKIN KUIN OLI KAMUTTAJA-SETÄ.
ELÄ YRITÄ kirjoitti:
PELKKÄ KAMUTTAJA ON ERI ASIA JA ERI HENKILÖKIN KUIN OLI KAMUTTAJA-SETÄ.
Elähää sinä höplyy.
Minä oun ihan se sama Kamuttaja-Setä jota sinnäi häeriköit jotta katon parraaks rekisterröettyy.
- pojgpihpphb
on ollut koko ajan palstalla ja kirjoittanut varmaan yli puolet kaikista aloituksista ja kirjoituksista eri nikeillä vain
- Otin kuvia miehestä
Kamuttaja jäi tänään auton alle Kuhmontiellä. Vietiin sireenit soiden Joensuuhun.
- Fantommm
Kamuttaja taitaa olla vaeltava aave kun hänet nähdään milloin missäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154