Ennen kuin sanotte sanaakaan niin tiedän ettei ole järkeä mutta pakko kokeilla :D
niin mitä tuollaisista jousipistooleista voi virittää? Jousen varmaan ja mitäs muita sisäosii siinä on? Ja oisko mahdollista saada joku 90 - 100m/s 0.12g niin sitte ois ehk joku 70 - 80m/s 0.2g
älkää valittako miten turhaa vaan vastatkaa
jousipislan viritys
16
92
Vastaukset
- Autisti ankka
Eipö oikeestaan mitään järkevää saa aikaseks.. Ehkä maksimissaan voit tiivistää jos saat purettua sen ehjänä ja jopa kasattua takasisin ehjäksi. Tai sitten koneistat itse osat mutta kannattaa miettiä onko se sen arvosta
- eka viritys
soviet.sniper kirjoitti:
Se on niin vemppu kohtainen. Joihinkin pystyy jousen ja noi vaihtaa ja joihinkin ei.
Millä jousella saattais sen 70 - 80m/s 0.2g saamaa? Vai saako millää? Ja mites toi tiivistys siis mitä siinä tehää
Ja onks siinä mitää muuta osaa mikä tarttis vaihtaa jos vähä tehokkaama jouse ostaa - eka viritys
eka viritys kirjoitti:
Millä jousella saattais sen 70 - 80m/s 0.2g saamaa? Vai saako millää? Ja mites toi tiivistys siis mitä siinä tehää
Ja onks siinä mitää muuta osaa mikä tarttis vaihtaa jos vähä tehokkaama jouse ostaaKu tossa jousessa on toi joku jousenohjain vai mikä onkaa nii jos se on muovine nii kannattaaks se vaihtaa? Ja minkä jousen se kestäis? Ei oo semmosta heikkoo muovia se runko mut muovii kuitenkin. Kestävää verrattuna niihin sekatavarakauppojen kiina pisloihi...
että minkä jouse kannattais laittaa?
- 777
Venytä sitä jousta niin saat jonkin verran nostettua lähtöjä, mutta jos venytät liikaa niin et saa vedettyä luistinta tarpeeks taakse jolloin mäntä ei lukittaudu
- eka viritys
Elikkä kui monta senttii suunnillee ois hyvä
- 6+9=14
jos venytät joustasi, voit olla melko varma että lopputulos on jtn aivan kauheaa. Sisuskalut hajoaa, jousesta tulee "epätarkka", se palautuu aika nopeasti entiseen mittaansa yms. Varmin keino tuhota ase...
- eka viritys
No nyt oon jousen venyttäny hiema eikä vaikuttanu mitenkää
mites ny et kannattaako joku m80 tai joku sellane jousi ostaa? Ja mistä sais?
- 17+12=28
ei ole virijousia ja ne hajottaa pyssyn. Usko nyt, et saa tosta paskasta muuta kuin kalliimman paskan...
- eka viritys
Selvä sitten. :D
Noh nyt ainakin joku ase kumminki on avattu ja kasattu uudelleen, että jossain vaiheessa ehkä sähköaseiden viritykseen/huoltoon voisin siirtyä.
En siis kuitenkaan vieläkään tajunnut mihin tuossa jousipistoolissa sitä silikonia laitetaan... jos se jotenkin auttaa niin ehkä vaivaudun tekemään senkin - asdasfuck
Tietysti auttaa se lisää kantamaa 100m kun lotraat silikoonia ja se alkaa ampumaan sarjaa
- eka viritys
höh mitä ihmettä... mul se vaa meni tukkoo ja ei toimi enää ku tungin sitä silikoonii... valehteliks sää vai mitä tää o???
- 17+20=36
Ookko ne tosissaa päästäs noin vajaa?
No offence.- eka viritys
No en mä ny oikeesti tota tehny -.- mitä sä oikein kuvittelit???
- 7+7=13
et sä oot vtun retu joka yrittää pelastaa nahkas... mitä sä oikein kuvittelit et mä kuvittelin?
- eka viritys
No tästä ny ei oikee tuu mitää :D
Mä en kyl tunkenu mitää silikoonii tunkenu sinne...
Mitä jos annetaan asian olla???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164