hintaan laitoin maximihinnan/jotakin kun on pakko et tää julkaistaan! :( mutta siis hinta on hiottavissa aina! :) elikkä etsin valkoista kissanpentua mustan kissan pennun kaveriksi.toivoisin että luovutus olisi marraskuun puolella.mutta otan vastaan aiemminkin mikäli on pentu 12 viikkoinen, luovutusikä on aina muistettava näissä jutuissa.sisäkissaksi ottaisin ja kissa saa lopunelämänsä kodin luontani hellässä ja rakastavassa huomassani.olen 29 vuotta kohta, nainen joka asuu yksin.kokemusta kissojen kanssa elämisestä on 21 vuotta ja olen hoitanut kissoja ja kasvattanut kissoja.muttta nyt kaipaan vain perheenjäseneksi kissoja, koska edelliset menehtyi noin vuosi sitten vanhuuden takia.piiiitkän onnellisen elämän elivät. Sisäkissaksi haluan mutta toki ulkona valjaissa voin pikkuista kuljettaa.ja vitivalkoisuus ei oo just ja just.vaalea kun ois beige, valkoinen tai jotain.sillä ei suuresti oo väliä onko poika vai tyttö.leikkautan kissan kuitenkin.hoidan rokotukset ja kaiken. :) odottelen yhteyden ottoja :)
Hinta: 50
Yhteystiedot: sannaseppala2@gmail.com
0466218297
M: koti tarjolla,(valkoinen kissanpentu)savonlinna
kissojen ystävä
1
153
Vastaukset
- Imopi
Tämä ei ole piruilua maatiaiskissoja kohtaan vaan todellisuus on se että maatiaispentueet alkaa olla täyteen varattuja / puskatiedoilla meneviä että suosiolla suositan säästämään kasvattajalta otetavaan http://www.kissaliitto.fi/yhdistykset/rotuyhdistykset
Tai hakemaan löytöeläintalolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164