moikka!mä sainki mun frendilt pikku G:n numeron!!Yepee!!
mulla onki sen numero!!
10
1194
Vastaukset
- Ei todellakaan kateellinen..!
NO mitäs meinaat sillä numerolla tehdä? Levitteletkö numeroa muillekin? Aiotko kenties soittaa sille? Mitä sanot jos soitat? Mitä odotat Pikku G:n vastaavan sinulle? Kuvitteletko hänen olevan hyvillään kun tuntemattomat fanit soittelee?
- jonsku
vai niin...on mullaki sen Pikkuveljen numero ja oon soittanu sille...jes...tosi mielenkiintosta.oon kyllä sulle vähä kateellinen vaikka en kyllä uskaltaisi soittaa G:lle.se ei ehkä tykkää jos soitat sille...(:
- minä^^
mitä sä sillä numerolla teet?
- annuli
niin varmaan.. juu kaikki uskoo sua.. sä oot mielistelijä!!! ei millään pahalla... mut toi on vanha homma saada huomioo... "mulla on pikku g:een numero"
- ganz1
Totta... puuttui vielä että olisit laittanut sen tänne...
- Piggu Kee
Sen numero oli muistaakseni 3. Vai olix se 4?
- el diablo
hah, asiallista..
- peikkotyttoo
hei sori mut pikkug on on broidi!!! xDhehe
- peikkotyttoo
on mun*
- MusicaGirl
Varmaan nyt sait. Ei se jakele numerojaan faneille, se on tietysti yksityinen, törppö! Keksi parempi aihe jos haluat huijata jotain. Hyvää kesän jatkoa,
t: MusicaGirl :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440