sen teen. Siis olin chatissa ja laitoin ilmoitukseksi "/poissa naapurissa", koska olin oikeasti käymässä naapurissa, siinä vierähti aikaa noin 25min. Tulin kotiin ja näin ilmoituksen: Sinut on potkittu pois chatista koska et käyttäytynyt chatin sääntöjen mukaan". En siis sanonut sanaakaan noin 25 minuuttiin.
Onks se niin, että nykyään saa olla hissukseen vain 25min(tai vähemmän), ku tyrmätään poispotkimisella, ennen sai olla hissukseen jopa tunnin??
Kuten chatissakin sanoin, mitäpä tuosta ja kukaan ei ota sitten herneitä nenäänsä, en mäkään.
Eikun menoks ja liveen, tehkää sama perässä=)
Harvoin viitsin, mutta tälläkertaa
9
1518
Vastaukset
- RomulusTotes
Se oli ihan oikein sinulle!
Mitäs menit naapurin rouvaa opettaan chattaan ja se kun on siellä raukoilla rajoilla saman langan päässä.
höh, senkin jehova! ;-)
... mut oikeesti, adsl-yhteydet teetättää Suomi-24:n operaattoreille hiukan tiukkaa ja yhdestä solmukimpusta menee useampi sinne käveleen ja haukkaaan ookakkosta, sinänsä ihan oikein teille!- Simanainen
Sinä et ole tänään saanut
riidellä riittävästi. ;) - romulus.rex
Simanainen kirjoitti:
Sinä et ole tänään saanut
riidellä riittävästi. ;)ja noi iipee-jutut vaan menee helposti sen "aluepalvelimen" mukaan... sattumalta tiedän.
riiteltystä ei ollut kyse, mutta niin se vain on. - Syneus
No niin tultiin jo livestä takaisin ja kohta poistutaan taas liveen, paras meno tosin on huomenissa. Arvaa onko naisseuraa mukana? ON=)
Naapuri on muuten eronnut mies jolla ei ole nettiyhteyttä.
Kirjoitit: "höh, senkin jehova! ;-)". Näen mustaa kun joku mainitsee sanan "Jehova"=)
Olis muuten kiva tietää kenen kanssa keskustelee, sä ku tunnut tietävän asioistani paremmin kuin nimimerkkisi=)
Allekirjoitan asiallisen osuuden kommentistasi.
Se on taas menoks...
Pärjäillään. - romulus.coom
Syneus kirjoitti:
No niin tultiin jo livestä takaisin ja kohta poistutaan taas liveen, paras meno tosin on huomenissa. Arvaa onko naisseuraa mukana? ON=)
Naapuri on muuten eronnut mies jolla ei ole nettiyhteyttä.
Kirjoitit: "höh, senkin jehova! ;-)". Näen mustaa kun joku mainitsee sanan "Jehova"=)
Olis muuten kiva tietää kenen kanssa keskustelee, sä ku tunnut tietävän asioistani paremmin kuin nimimerkkisi=)
Allekirjoitan asiallisen osuuden kommentistasi.
Se on taas menoks...
Pärjäillään.tietysti, mitäs sitä turhaan virtuaalissa aikaansa tappamaan.
Vartiotornista tulee jotenkin mieleen Sauronin valtakunta, mutta onneksi Suomessa on uskonvapaus, ettei ihan kauheesti pääse ahdistaan.
Tulen sitten tietysti joskus käymään siellä päin.
Ja omat eväät otan mukani: ajattelin bourgognen pataa, erilaisia punaviinikastikkeita, plöröä ja pari kostutettua tai paremminkin jäistä kakkuan. Jäivät jäljelle viime viikon hevospoolo-matsista ja odottavat pakkasessa sulatusta. Yhden naisen ajattelin ottaa poikkeuksellisesti kyytiin matkanvarrelta. Sitä tulee sen verran vanhaksi, ettei jaksa enää kahta naista yhtäaikaa kuunnella.
c yah - Syneus-65m
romulus.coom kirjoitti:
tietysti, mitäs sitä turhaan virtuaalissa aikaansa tappamaan.
Vartiotornista tulee jotenkin mieleen Sauronin valtakunta, mutta onneksi Suomessa on uskonvapaus, ettei ihan kauheesti pääse ahdistaan.
Tulen sitten tietysti joskus käymään siellä päin.
Ja omat eväät otan mukani: ajattelin bourgognen pataa, erilaisia punaviinikastikkeita, plöröä ja pari kostutettua tai paremminkin jäistä kakkuan. Jäivät jäljelle viime viikon hevospoolo-matsista ja odottavat pakkasessa sulatusta. Yhden naisen ajattelin ottaa poikkeuksellisesti kyytiin matkanvarrelta. Sitä tulee sen verran vanhaksi, ettei jaksa enää kahta naista yhtäaikaa kuunnella.
c yahEn tietääkseni ole antanut porttikieltoa kenellekkään ja sisäänpääsymaksua en peri keneltäkään, joten silleen..
Muuten, täällä on täys ylöspito, joten ei ole pakko ottaa omia eväitä mukaan, toki mun jääkaappi ja pakastin sisältää tuotteita, jotka kalpenevat noiden rinnalla, joten eikun mukaan vaan, myös se eukkos=)
- tympääntynyt
Minuakin nakeltiin pihalle oulusta vaikka en puhunut yhtään mitään.. siis tämä on aika inhottavaa touhua, ja mikä parasta sain sitten bannit viellä.. vaikka en edelleenkään senonut mitään
..tänään hyllytettiin vaikka en ees ole ollut sätissä... yritin nyt illalla puol kymmenen aikaan ja en päässyt ja en oo vieläkään päässyt... tympeetä tommonen et voidaan hyllyttää vaikkei oo siellä ees ollut...
- Syneus
Moi vaan Rita=). Mua ei hyllytetty. Lue ton Romuluksen viesti tuosta jostain ylempää, siellä on asiaa joka voi selittää hyllytyksesi. Ota yhteyttä ylläpitoon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955