Täälä epätoivoinen rapunainen kyselee. Olen reilu kuukausi sitten tavannut aivan ihanan miehen. En vain tiedä mitä hän minun suhteeni haluaa.olen koittanut kysyä suhteemme jatkosta mutta häneltä ei saa mitään selkeää vastausta. Tuhlaanko aikaani häneen vai kannattaako vielä pitää kiinni?
Miten muuten tulevaisuuteni? Työ? Koulutus? Taloudellinen tilanne?
Lisälsi olen miettinyt erään minulle tärkeän ihmisen tulevaisuutta. Tuleeko hän löytämään parempaa ja menestymään elämässään? Tuntuu että hän on hiukan hakoteillä.
jospa joku kurkkaisi ?
1
<50
Vastaukset
Hei
olet tainnut jo saada hieman vastauksia.
ajattelin sanoa sinulle, että aikaa on kulunut vasta kovin vähän! miehet säikähtävät sellaisia ajatuksia ja kysymyksiä, missä mietitään jo eteenpäin menoa..
päällimmäisenä näen sinut taloushuolesi, mitkä tarvitsevat eniten huomiotasi. tämä mies kenestä kysyt, on omien työasioittensa kanssa pulmallisessa tilanteessa. hänestä et varmaankaan saa vielä toistaiseksi tiukempaa otetta, sinun on oltava rauhallinen.
huomasin juuri, että tämä kysymys on jo viime vuodelta. mutta olkoon menneeksi, laitan tämän vastauksen tulemaan kuitenkin.
t. Keskiyö
ps. inhottavia häiriköitä nuo mainokset....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 562770
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 952016
- 602013
- 121596
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171557Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301400Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398