Naiset varokaa Coelhoa suomi24:ssä!
Kertoo hän:
"MISSÄ OLET?? Tasokas, kurvikas ja elämänmyönteinen nainen jossa on luonnetta ja haastetta.
Olen luotettava, keskustelutaitoinen,viriili, sympaattinen ja fiksu optimisti jonka kanssa tulee helposti toimeen.
Viihdyn kotona ja kylillä. Olen helposti kotonani monissa paikoissa. Läheiset ihmiset, hyvä ruoka,viini ja kirjat tuovat iloa elämääni.
Viihdyn kotona kokkaillen ja "passaten" sinua
Kiitos, kun kävit sivullani...jos tunnistat toiveeni niin vastaa, ja tapaat mielenkiintoisen vesimiehen."
Vaasan suunnalla kalastelee seuraa tuollailen coelho, joka valehtelee ikänsä profiilissaan. Eikä muista kertoa, että jätti vaimonsa petettyään ensin ja luuli uuden kumppanin hänet huolivan. Valehtelee profiilissaan muutakin, on alkoholiongelmainen lihavampi ja lyhyempi, mitä on esittelyynsä kirjoittanut.
Eikä tosiaan viriili :D Ja huutonaurut päälle.
Onneton erehdyin tapaamaan ja ihan kotiinikin ottamaan, mutta eihän tuolla coelholla seissyt kuin järki. Epäsiisti hielle haiseva keskustelutaidoton tampio.
Kiero kuin savolainen, vaikka pohjanmaalainen lieneekin. Varokaa naiset.
Coelho varoitus
huijattu999
0
157
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635