Tämä on enemmän kysymys niille joilla on pillerit tai muu ehkäisy. Kun olet yhden yön jutussa miehen kanssa paljaalla, annatko hänen tulla lopuksi sisääsi?
Jos et, niin tiedätkö tekeekö joku tuntemasi nainen näin?
Kiinnostaa tietää kuinka yleistä tämä on, koska omien kokemusten mukaan tämä on yleistä ja mietinkin onko tämä ihan normaalia…
Naiset: annatteko yhden yön jutun laueta paljaalla sisääsi?
16
4154
Vastaukset
- pösilön hommaa
Tyhmä antaa itteensä panna paljaalla ja jos yhtään fiksu niin ei harrasta yhen illan juttuja
- mats
Olen kyllä yleensä harrastanut 1 yön sexiä ilman kondomia...tosin riski sairastua on myös olemassa...en ole kuin kerran sairastunut tippuriin 80 luvun puolessa välissä...
olen yli 50nen mies - yleistä tämä on
yhden yön jutuista en tiedä, mutta yhden illan jutut on tuttuja jotka antaa kaikki sillä muut ei kiinnosta.
- Nomitäsajattelet?
No kyllä kumin kanssa sää voit antaa jos haluat? En käytä pillereitä. Ne aiheuttaa pahoinvointia. Voit sä mulle antaa paljaallakin jos haluat? Voit keskeyttä työntämisen kun lasti on tulossa? Missä tavataan? Ei ole 45 vuotiaalle naiselle enään vaaraa paljaalla antaminen. Nainen ei tule niin helposti enään 45 vuoden iässä tiineeksi kuin 35 vuotiaana.
Ehkäysy:
Kondoomi en käytä pillereitä.
On muuten kerran yhden illan keikalla puhennukin. Sain lastin pillun perälle.
En kuitenkaan alkanut odottamaan lasta. Sillä menin hakemaan katumuspillerin. Sen sai TK:lta vuosi 2004. Asuin silloin Vaajakoskella.
Haluan sinulta suojattun yhdynnän kondomilla. Paljaskin käy. Koska olen jo 45 vuotta 1 kuukauden ja 5 päivää vanha yksilö. Tuleeko tän ikäinen enään niin helposti raskaaksi.
Kun olisi kyse yhden yön keikasta 13.12.2014 Jyväskylässä lauantai ja sunnuntain välisetä yöstä? Käykö - Joni_81
Käyhän se, miten suhun saa yhteyden?
- Nomitäsajattelet?
No tota se mitä luit on muuten totta. Minä olin yhden herran kanssa Vaajakosken aikaan yhden illan jutussa. Hän halusi naida kanssani. Laitettii kondoomi kalun päälle niin kuin usein laitettiinkin. Mutta yhtenä kerta yhdyntässä kumi kuitenkin repesi kaikki kumin sisältö lenti pillun perälle.
Kävin hakemassa katumuspilerin silloin olin vahaingon satuessa35 vuotias. Nyt siitä ei ole niin suurta vaaraa.
Sari_riuttanen@outlook.com kirjoittele sinne niin ei toiset näe mitä me kirjoitellaan.
Siellä voimme sitten sopia kohtaamisen. Voit laitta myös kaverina sari_riuttanen@hotmail.com facebook ja tän ososton nettidettiin: sari.riuttanen@nettideitti.fi
Tässä näitä sähköpostiosoiteita. Suosittelen tuota sari_riuttanen@uotlook.com sähköpostia.
Käykö Jyväskylä 13.12.2014 klo 13 jälkeen?
Tavataan asemalla. Tää pitää...Se päivä on sitte lauantai.- No mitäsajattelet?
Annan sulle vielä yhden sari.riuttanen@luukku.com/facebook
Nähdään Joni. Mulla on sitte hyvä ja märkä pesä sulle käy kiinni ku päästää hotellihuoneeseen 13.12.2014 lauantaina klo 13 jälkeen ole siellä Jyväskylässä asemalla odottelen tule sieltä Jyväskylän Matkakeskus Kateleelta hakemaan lähden luotasi vasta klo 17.45 pois.
Kirjtellaan joko Facebookissa tai nettideitissä.
Menen nyt nukkumaan. Että pääsen aamulla ylös ja töihin klo 7. - mies58
vääriäonsun sähköpostiosoiteet poista ne kokonaan vaaneivät toimi
- Anonyymi
No en todelakaan suostu siihen, että yhden illan jutuissa miehet panee paljaalla pilluuni
- Anonyymi
En hitossa anna miehen työntyä yhden yön jutuissa sisääni ilman kondomia
- Anonyymi
tomaatti007 kirjoitti:
Entä jos on kavereita Seksin kera?
Tuttujen kanssa voi olla ilman, mutta tuntemattomien kanssa AINA kumi!
Se on ihan yks ja sama mitä täällä joku satutäti tai -setä selittää kokemattomuuttaan, KAIKKI käyttää tuntemattomien kanssa kumia.
Vaikka tuo fantasiana kiihottaisi, silti jokainen tietää että se kiihko ei ole kenellekään niin voimakas että se voittaisi sairauden pelot. Katsos kun siinä panolla ei ole pelkästään se nainen, vaan myös mies ja miesten järki on selvästi kasvanut ja he itse vetävät sen kumen päälle ilman että siitä tarvitsee muistuttaa.
- Anonyymi
Olen antanut panna itseäni ilman kumia yhdenillan jutuissakin.
Kiihottuneisuus on vain silloin ihan eri asteella kuin kumin kanssa suhratessa. Kumin kanssa seksi ei edes tunnu seksiltä, se on kuin olisi joku vibraattori sisällä.
Minusta seksiin kuuluu tietty riski.
Muutenkin on vähän turha suunnitella, että käytän kumia seuraavassa yhden yön jutussa. Koska kun himot hyrrää, niin mistään ei enää ole takuita. Ja voi olla, että mies pistää väkisin kalun sisään ilman kumia, ja siinä on sitten vaihtoehdot joko kiljua ja tapella, tai mennä mukaan ja nauttia. Itse valitsen jälkimmäisen.Oisko sinulla mielenkiintoa tutustua tarkemmin ja katsoa kohtaako kemiat kaikin tavoin, ehkäpä?
Kyllä jokaisella on oikeus saada toteuttaa halujaan kuten haluaa. Mutta itse tykkään tutustua ajan kanssa ja myös touhuta ajan kanssa sekä ei millään tavalla, ainakaan tarkoitus ole yhden yön jutut (vaikka saahan siitä myös tyydytystä). Mutta toki kaikki lähtee siitä yhdestä kerrasta, jos lähtee...
Onhan se sanonta että ei karkkia syödä kääreen kanssa, niin että se kuuluu juuri seksiin. Sekä tietysti myös luonnollisesti pidetään sisällä, eikä vedetä kesken pois...
Minusta luonnollisesti kuitenkin vastuullisena ja jonkin verran oppineena tiedostaa riskit ja tehdään yhdessä se päätös käyttää kumeja tai muita ehkäisyjä tai sitten ei.
Itse olen ujohkon puolella oleva, alussa etenkin ja kunnioitan toista osapuolta (Bi-utelias, mut niin että naisen kanssa olen kokemusta vailla. Silti selibaatissa en ole elänyt. Käyn vuosittain testeissä, vähintään) kohta 40v mies. En kaikkien kanssa touhuun ryhdy kuitenkaan. Puhelias, rento ja rauhallinen noin muuten, hidas syttyy, mut myös sammuukin.
On monia fantasioita, joita voi hyvinkin olla mahdollista toteuttaa ja on paljon niitä joita ei ole tarkoitus edistää. Myös vilkas mielikuvitus, myös näissä merkeissä, olen huomannut..- Anonyymi
Jos on oiken kiihottuneessa tilassa ja ei ole kortsuja, niin kyllä silloin pannaan paljaalla. Kerran kävi näin ja yritin vetää ajoissa ulos, mutta ei se onnistunut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339