Keskustan lähellä rivitalo alueella etsii kotiaan ¨ovelta ovelle¨ kiltti ja sosiaalinen kissa.Ollut alueella viikon verran, oven avauksesta pujahtaa sisälle, kerjää ruokaa ja käy nukkumaan lämpöisimpään paikkaan, eli asukkaan viereen. Jos Sinulta on lemmikki hukassa ,ota yhteys tällä palstalla, tuntomerkein. Kiitos.
Onko kissasi kateissa?
10
161
Vastaukset
- hyyry
Onko kyseinen kissa tuuheaturkkinen? Taidetaan asua samalla rivitaloalueella.On pyrkinyt meillekin sisälle, mutta on annettu sille hatkat.
Viittaa siihen, ettei sillä ole omistajaa.- !!!!!!
Ihan tavallinen maatiainen, mutta niin kiltti. On tätäkin varmaan jossakin hätistelty, mutta luotto ihmiseen vielä olemassa:) Voi kun pääsisi omaan kotiin, ettei tarvitsisi löytöeläintalolle toimittaa.
- Ei sillä taida
!!!!!! kirjoitti:
Ihan tavallinen maatiainen, mutta niin kiltti. On tätäkin varmaan jossakin hätistelty, mutta luotto ihmiseen vielä olemassa:) Voi kun pääsisi omaan kotiin, ettei tarvitsisi löytöeläintalolle toimittaa.
olla kotia ollenkaan. Tuollaisesta saisi joku varmasti kiitollisen kaverin kun kaikki luottamus ihmiseen ei ole vielä mennyt.
Onko valkoruskea pitkäkarvainen?
- !!!!!!
Tavallinen ¨normaali turkkinen¨, ei pitkäkarvainen.
- ????
Meillä ollut kateissa noin viikon verran sellainen ruskeamusta juovikas
kissa valkoista kaulan alla ja aika tukevassa kunnossa...
onko panta kaulassa? - !!!!!!
???? kirjoitti:
Meillä ollut kateissa noin viikon verran sellainen ruskeamusta juovikas
kissa valkoista kaulan alla ja aika tukevassa kunnossa...
onko panta kaulassa?Kyllä hänellä on panta, jossa pieni tiuku. Värityskin täsmäisi, voinko soittaa Sinulle?
- ????
!!!!!! kirjoitti:
Kyllä hänellä on panta, jossa pieni tiuku. Värityskin täsmäisi, voinko soittaa Sinulle?
joo,soita nroon0442806919
- kissa hukassa
Minun kissa on kadonnut, se on musta valkoinen Norjanmetsäkissa ja pitkäkarvainen poikakissa.
- !!!!!!
Ilmoituken *leidi* on nyt omassa kodissaan:) toivottavasti Sinunkin kissasi löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319