Olen uusimaalainen naisihminen vailla ystävää syksyn pimeisiin iltoihin. Olen uskossani elämää arvostava ja normaaliutta kunniottava ihminen joten ´auervaarat´ voi jäädä suosiolla oman onnensa nojaan!
Kessukallet ja Kaljavillet älkööt myöskään vaivautuko...
En hae myöskään ´sexyhörhöjä´ vaan elämän perusarvoja kunniottavia perusmiehiä joilla terve järki tallella. Matkaseurakin olisi toivottavaa mutta ensialkuun olisi mukava muuten vain tutustua vai?
Etsin miespuolista ystävää 60-70v
Onnea etsimässä
4
314
Vastaukset
- Jorkke
Kun karsin nuo mainitsemasi veikot niin päättelin että haet elättäjää. Haluaisin tietää oletko raskasruokainen ennen kuin alan mihinkään.
- 6+5
70 v ja terve järki tallella?
- matti65
minkälaista seuraa etsit ?
- No sellasta
Keskustelu seuraa aiheesta "kuinka saada jorriinit säilymään talven yli", tietysti teille äijänkäppänille vilahtaa muutakin tuhmaa mieleen. Mutta minua ei kiinnosta muu kuin jorriinit, ett sillee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850