Uusi profeetallinen rukousohjelma:
'Aluksi katsomme, mitä Raamattu kertoo Israelin vuorten ja Israelin pohjoisten heimojen eli Efraimin historiasta ja tulevaisuudesta. Käymme läpi myös kansan paluuseen liittyvän rukouksen raamatullisia periaatteita.'
https://www.youtube.com/watch?v=unQzjtp_vRo
'Ohjelmasarja ottaa katsojat mukaan rukousmatkalle Länsirannan alueella sijaitsevalle Israelin sydänmaalle eli Israelin vuorille. Jumala valmistaa tätä aluetta tällä hetkellä kauan kadoksissa olleiden Israelin pohjoisten heimojen eli Efraimin paluuta varten. Ohjelmasarjan toimittavat Israelissa Jyrki ja Mia Valkeakari.'
Israelin vuoret, 10 heimon paluu
16
268
Vastaukset
- Katsoin ohjelman
Ihana ohjelma. Suosittelen.
- Katso vaan
Sitä tietoa ette saa muualta.
- serafiina3
On hyvä ohjelma. Jumala puhuu ja toimii näiden ohjelman tekijöiden kautta voimallisesti.
- Ovat totta
Niin juuri. Ihmettelen heidän tietojaan minäkin.
- 36790
Katsokaa, hyvät ihmiset ohjelma.
- aamen
Sartolan uutta kirjaa odotellessa... paljonkohan Suomessa on näitä heimoja?
Hyvä ohjelma. Kannattaa katsoa.
- Kannatusta
Kiitos ,Jouko, kun kerroit mielipiteesi ohjelmasta.
- Pasi Toivonen
En aio palata. Ja luultavasti minulla on porttikielto Israeliin.
- Ovet kiinni
Sepä hauskaa.
- Profetiat
Erittäin mielenkiintoinen. Ja kun esitetyt asiat lukee Raamatussa. Kyselen : Oliskohan missään saatavana Jyrki ja Mia Valkeakarin esitelmiä saatavana kirjallisesti teksteinä ? Esim. Jossain nettikirjastossa jotka voisi tulostaa .
- EnMilläänYmmärrä
Kuka lapsen tasolle jäänyt ottaa näitä vakavasti? Kuvitteleeko joku että näillä ihmisillä on oikeaa tietoa asiasta?
- Njetateisti
Uskovaisten asioita. Ei atet ymmärräkään.
- Buaaahhaaaahh
Pah. Keskivertouskova ei ymmärrä muuta kuin aamenia ja hallelujaata.
- Kjehkjeh
Buaaahhaaaahh kirjoitti:
Pah. Keskivertouskova ei ymmärrä muuta kuin aamenia ja hallelujaata.
Ateisti ei sitäkään.
- Paluu
Njetateisti kirjoitti:
Uskovaisten asioita. Ei atet ymmärräkään.
Njetateisti,Buaaahhaaahh ja Kjehkjeh ! Kaikki lukee Raamatussa. On kyse siitä,uskooko niihin vai ei. Siellä lukee :"Jumala ei tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille".
On profetioita jotka ovat toteutuneet ja jotka ovat vielä toteutumatta.
Tämän keskustelusarjan alussa mainittu Israelin pohjoisten heimojen
eli Efraimin paluu Israelin vuorille ei ole vielä toteutunut.
En tiedä tarkoittaako Jyrki ja Mia Valkeakarin TV 7 ohjelmassaan esittämät paikat Israelin vuorilla niitä alueita joita Hesekiel 39 luku
alusta lukien profetoi "pakanakansoista" että "Israelin vuorille sinä
olet kaatuva " ?
On hirveä tuho edessä . Kannattaisi hyvän sään aikana etsiä Jumalan sanasta Raamatusta,mikä on Jumalan tahto itsekun
kin meidän elämässä.
Olen kirjoittanut ajatuksiani osoitteessa: Mission impossible-
Helluntalaisuus- Suomi 24 Keskustelut
Sivun lopussa nimimerkeillä : Sama 1 ,ei synnitön,edellä,julki
ja Tuomiot .
Esitystaitoni puutteellinen. Mutta alleviivaan vain Raamatun lauseita .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408