Ei voi kun ihmetellä PS4 konsolin jääväämistä pelien suhteen eli muutamia pelejä tarjolla ja varsinkin sen Plus jäsenyyden nolla arvoinen merkitys PS4 käyttäjille?
Kukaan oikeasti halua lastenpelejä Plus-jäsenetuna ja pelattavia demojakin on vain pari kpl?
PS4 pelien määrä on todella noloa katsottavaa! Uusin yli hybetys Destiny on eräs noloimmista Halo kopioista ikinä jota ei kukaan aikuinen ihminen pelaa! (nähty you tubessa pelin tapahtumia)
Remaster pelit on järkyttävää kuraa? Miksi siis uusi konsoli ja kuraa tarjolla?
Oma PS4 kokemus alkoi viimevuoden joulukuun alusta kun ennakkotilaajana konsolin hankin.
Voin vakuuttaa että on tämä nolo tapaus kokonaisuutenaan. Esim. Vain yksi iänkuisen puhki nyhrätty ajopelikin konsolille tarjolla on NFS jota kukaan viitsi nyhrätä oikeasti.
PS4 konsolille kaikki pelit on tulossa joskus tulevaisuudessa???
PS4 pelit eivät ole edes 3D vaikka kuvittelisi jo tekniikan sitä olevan? 720 tasolla nyhrätään?.....
PS4 pelit ja Plus jäsenyys
13
358
Vastaukset
- gbuirfe
Ei kyllä tarjonta ollut muuta kuin huonoa plussapelien osalta jonka takia en haluaisi maksaa plussasta. Melkoinen pettymys.
- Järki käteen nyt
No ompas ihmeellistä, ettei vuoden markkinoilla olleelle konsolile ole tarjolla samaa määrää pelejä, kun 8 vuotta markkinoilla olleelle. Kerrassaan hämmästyttävää! Kyllähän nyt hyvän pelitalo tekee hyvän pelin ihan viikossa tai kahdessa, ja etenkin konsolille, josta ei vielä ole juuri tietoa ;)
Eihän niitä sille vielä paljoa ole, mutta jo alkuvuodesta tulee ainakin itelleni pelattavaa paljon. Witcher 3, Final Fantasy 15 ja Kingdom Hearts 3. Ainakaan kahta näistä ei edes saa enää vanhemmille konsoleille ja kolmattakaan tuskin, joten on se nelonen itelleen joululahjaksi ostettava. Dragon Age Inquisition tulee vielä vanhoillekin koneille, joten sen taidan pelata 360, koska on sille kuitenkin halvempi.
Älkää ostelko niitä koneita heti julkaisussa, jos niille pitää olla jo siinä vaiheessa hirveä kasa pelejä. Ostakaa sitten muutama vuosi myöhemmin. Itse jätin Vitan aikanaan ostamatta vähäisen pelitarjonnan takia, mutta nyt sitä voisi taas jo harkita.
Ja mitä 3d:hen tulee, niin minä en ainakaan sellasia pelejä halua. Ei ne 3d leffatkaan oikein toimi kotitelkkarissa. Ne kuuluu kattoa leffateatterissa isolta kankaalta. En ole 3ds:ssäkään sitä 3d ominaisuutta pitänyt päällä, koska se on jotenkin häiritsevä ja typerä. - PSPLUS-tietämätön
Tiedättekö, että jos ostaa vaikka kuukauden jäsenmaksun Playstation Plussaan, ja sieltä jonkin pelin, niin kun se aika umpeutuu, pystyykö sitä peliä enää pelaamaan?
- Plus
Luonnollisesti, et. Kun plus aika peliltä päättyy, et enää pysty sitä pelaamaan, muuta kun ostamalla.
Toisaalta, en tiedä vieläkö on ps marketissa bugi, nimittäin ennen sai ps3 aikaan ilmaiseksi kokonaisen pelin, latasi sen plus palvelusta, meni sen jälkeen ps3 työpöydälle, pysäytti latauksen abaut puoleen väliin, meni sen jälkeen takaisin markettiin, pisti hakuun sen pelin mitä latasi, ja kun peli löytyi uudestaan, siinä ei ollut mitään aikarajoja esillä vaan pystyit lataamaan koko pelin itsellesi maksamatta ikinä mitään, en ole kokeillut ps4:n kanssa vieläkö bugi olisi voimissaan.
Bugi toimi kaikilla peleillä mitä plus palvelusta löytyi.
Jos toimii ps4 konsolilla, pisäkääpäs siitä viestiä.
- ReCykox+
Huomaan että sivustoilla ei PS4 pelaajia ole?
"Järki käteen nyt" nic ei ilmeisemmin ole koskaan päässyt pelaamaan oikeaa 3D peliä kun noin vakuuttelee sen typeryytä?
Enivei! Itse jopa vaadin 3D ominaisuutta lisää, koska se antaa enemmän peleihin!
Oma TV 52" antaa ihan ok ruudun laseilla katsomiseen ja on jopa mahdollista kyseisen TV:n kuvamuokkaus 2D--- 3D aktiivilaseilla.
PSPLUS... ostettu peli on oma peli!- Järki käteen nyt
Miten määritellään "oikea" 3D peli?
Leffateatterissa olen katellu 3D leffoja ja olen niistä tykännyt. Siinä ympäristössä se toimii hienosti. Kotona olen 55" ja 40" telkkareista laseilla katellut 3D leffoja, eikä homma mielestäni toimi. Tai siis kyllähän se toki toimii ja 3D kuva näkyy, mutta efekti ei ole sama. Jos esim "ruutua päin" lentää jotain, niin leffateatterissa sitä automaattisesti koittaa väistää, mutta kotona vaan istua tönöttää soffalla kuten aina ennenkin. Eli 3D ei tuo sen suhteen mitään uutta katselukokemukseen. Se vain näyttää erilaiselta.
3D pelejä olen tuolla 3DS:llä pelannut, mutta se kai ei sitten ole oikea 3D, kun siinä ei tarvita laseja? :D Kyllähän siinäkin se kuva näkyy 3D muodossa ihan hyvin, mutta en näe mitään erityistä lisäarvoa sillä. Kuten sanottu, olen pitänyt koko ominaisuuden poissa päältä parin alkuintokokeilun jälkeen. En myöskään kaipaa kyseistä ominaisuutta mihinkään muuhunkaan konsoliin. Ehkä tämä riippuu sitten peleistä, joita pelaa? Omiin roolipeleihini en tuota kaipaa, mutta ehkä joku räiskijä saa siitä sitten enemmän irti?
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että 3D ei anna juurikaan mitään peleihin eikä leffoihin kotiolosuhteissa. Hyvä peli ei tähänkään mennessä ole ollut grafiikasta kiinni, eikä huonoa peliä pelasta upeinkaan grafiikka. Mutta meitä on moneen junaan ja jokaisella mielipiteensä. 3D on ollut mulle vähän kun ouija lauta lapsena. Paljon ihmeellisiä ja jännittäviä tarinoita, mutta todellisuus on ollut aika paljon latteampi. Leffateatteri on ollut se ainoa paikka, jossa tarinat ovat käyneet toteen. - ReCykox+
Järki käteen nyt kirjoitti:
Miten määritellään "oikea" 3D peli?
Leffateatterissa olen katellu 3D leffoja ja olen niistä tykännyt. Siinä ympäristössä se toimii hienosti. Kotona olen 55" ja 40" telkkareista laseilla katellut 3D leffoja, eikä homma mielestäni toimi. Tai siis kyllähän se toki toimii ja 3D kuva näkyy, mutta efekti ei ole sama. Jos esim "ruutua päin" lentää jotain, niin leffateatterissa sitä automaattisesti koittaa väistää, mutta kotona vaan istua tönöttää soffalla kuten aina ennenkin. Eli 3D ei tuo sen suhteen mitään uutta katselukokemukseen. Se vain näyttää erilaiselta.
3D pelejä olen tuolla 3DS:llä pelannut, mutta se kai ei sitten ole oikea 3D, kun siinä ei tarvita laseja? :D Kyllähän siinäkin se kuva näkyy 3D muodossa ihan hyvin, mutta en näe mitään erityistä lisäarvoa sillä. Kuten sanottu, olen pitänyt koko ominaisuuden poissa päältä parin alkuintokokeilun jälkeen. En myöskään kaipaa kyseistä ominaisuutta mihinkään muuhunkaan konsoliin. Ehkä tämä riippuu sitten peleistä, joita pelaa? Omiin roolipeleihini en tuota kaipaa, mutta ehkä joku räiskijä saa siitä sitten enemmän irti?
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että 3D ei anna juurikaan mitään peleihin eikä leffoihin kotiolosuhteissa. Hyvä peli ei tähänkään mennessä ole ollut grafiikasta kiinni, eikä huonoa peliä pelasta upeinkaan grafiikka. Mutta meitä on moneen junaan ja jokaisella mielipiteensä. 3D on ollut mulle vähän kun ouija lauta lapsena. Paljon ihmeellisiä ja jännittäviä tarinoita, mutta todellisuus on ollut aika paljon latteampi. Leffateatteri on ollut se ainoa paikka, jossa tarinat ovat käyneet toteen.Hahhaahh mikä vastaus!!! :D
"Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että 3D ei anna juurikaan mitään peleihin eikä leffoihin kotiolosuhteissa."
Varmaan ei stereo äänikään tee mitään kotioloissasi... :D
Ei ilmeisesti oikeasti mitään kokemusta siitä 3D kuvasta mitä pelaa lasit silmillä??? Noloa heittää "kokemusta" josta ei ole kokemusta!
Tuo iänikuin rummutus leffateatterin suuntaan on oikeasti mautonta! - Järki käteen nyt
ReCykox+ kirjoitti:
Hahhaahh mikä vastaus!!! :D
"Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että 3D ei anna juurikaan mitään peleihin eikä leffoihin kotiolosuhteissa."
Ei ilmeisesti oikeasti mitään kokemusta siitä 3D kuvasta mitä pelaa lasit silmillä??? Noloa heittää "kokemusta" josta ei ole kokemusta!
Tuo iänikuin rummutus leffateatterin suuntaan on oikeasti mautonta!Eli minä en kerrassaan voi olla asiasta mieltä X, koska se ei ole sama, kuin sinun mielipiteesi? Asiasta lienee turha keskustella enempää. Edelleenkään et vastannut kysymykseeni, mutta antaa sen nyt olla.
- seriously?
ReCykox+ kirjoitti:
Hahhaahh mikä vastaus!!! :D
Tuo iänikuin rummutus leffateatterin suuntaan on oikeasti mautonta!ReCykox antaa itsestään kivasti epäkypsän ja 10-vuotiaan pikku pelijonnen kuvan, jos vaikka rauhoittuisit vähän ja koettaisit sisältää sinua ohjeistavan henkilön viestit (yksi kysymysmerkkikin varmaan riittää, u know what i mean...).
Noloa heittää kokemusta jos ei ole kokemusta? Sinähän sen tiedät. Anteeksi, en ole samaa mieltä. En silti huuda tai vetoa pieniinkiin henkilökohtaisuuksiin.
Ja jottet nyt vedä herneitä ja ties mitä muutakin nenääsi, muistathan että tämä on vain IMO. - Kokemustaon
Tuota noin. Plus pelit ei ole sinun omia, vaan asin voi käsittää näin, ne on vain vuokralla.
Kun aika päättyy, et enää voi peliä pelata, tutkippas joskun psplus palvelua tarkemmin, minä luulen tietäväni jotain kun olen vuosia ollut asiakas.
IMO 3D on aikas turha. Elokuvissa se viä vaan sen tunnelman kun joutuu jtn laseja pitää päässä... Miksi Ps4 pelien pitäisi olla 3D? Ehkä johonkin kauhu/RPG peleihin sopisi muttei mihinkään missä on online mahdollisuus. Headset ja 3D lasit olisi hankala ja epämiellyttävä yhdistelmä pelata.
ReCykox
Aikas turha valitta ettei ole pelejä vielä kauheasti. Jos nyt johkin Ps plussaan tungettaisi kaikki hiljattain julkaistut pelit mitkä menevät hyvin kaupoissakin kaupaksi niin Sony ja pelejä tekevät yhtiöt tekee likaa tappiota. Esim joku NHL 15 on n.50-60€ tällä hetkellä ja PS plussa 50€ vuosi.... EA ottaisi takkiin ja Sony ottaisi takkiin. Nuita pelejä mitä tuola plussassa liikkuu on vanhoja pelejä/Floppi pelejä mitä ei oel saatu kaupaksi oikein ja niillä yritetään houkutella porukkaa ostamaan plussan yms.
2014 vuonnahan ei saa vielä kuin exclusive pelejä julkaista Next genille. 2015 Ei tarvitse enää julkaista Ps3 pelejä. Silloin alkaa ns Ps4/one aikakausi . Kannattaisi vähän oppia tuntemaan peli moailmaa.- ReCykox+
"Aikas turha valitta ettei ole pelejä vielä kauheasti."
Mikä asiassa se turha on? Konsoli omistettu lähes vuoden ja muutama peli tarjolla, joten onko se mielestäsi ihan hyvä asia kun pelejä ei ole? Ei helv* kelpaa kyseinen tilanne todellakaan!
PS jäsenhinta ei ole todellakaan kallis, mutta ei sillä saa myöskään mitään!
3D tekee pelistä enemmän viihdettä, se nyt on ihan selkeä koettu asia!- ★←☆→★
Siiiiis.
imo jos sul on ps ja OSTAT, et lataa ilmaiseksi, saat pitää pelin mutta jos ilmaseks lataa nii ku plussa menee nii peli jää kummittelee sinne valikkoon.
ReCykox millasiin peleihi sä haluisit 3D? Joku nettisotapeli: naamaas päin lentelee koko aja luoteja tai muuta ja ne alkaa pikku hiljaa hämäämään ja ei ne lasit mee headsetin kaa kovinkaa hyvi... ehk jossai yksinpeleis jois ei hirveesti ylimäärästä lentelemässä 3D vois olla iha kiva mut kyl se aika turhalt tuntuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081