Mahtava kielihoito;)

Laura_42

Kapakat eivät oikein koskaan ole kiinnostaneet eikä sitä enää näin 42v sinkkunaisen tee niin mielikään juosta yöaikaan humalaisten seurassa. Kuitenkin sitä seuraa aina kaipaa. Onneksi on nykyisin nämä deittipalstat. Voi ensin rauhassa tutustua ja vaihdella vaikkapa kuvat. Osa näistä sivustoista näyttää olevan ihan suoraan asiaan meneviä eli panoseuraa hakemassa siellä ovat kaikki muutkin joten ei tarvitse suotta ujostella;);)

Rohkeasti tein profiilin ja tein deitin kivalta tuntuvan fiksun miehen kanssa. Ja tapasinkin todella mukavan ja komean 28v miehen, joka esittäytyi Pasiksi.
Pasi haki minut autolla kodistani ja juteltiin matkalla niitä näitä. Pasi oli ammatiltaan kirvesmies ja kroppakin mukavasti ruumiillisen työn treenaama. Kuitenkin hetken kuluttua Pasi pilke silmäkulmassaan sanoi että "minä muuten rakastan nuolla pillua". Ja jatkoi: "sopiiko että ajataan tonne vähän syrjemmälle ja annan sulle ihanan kielihoidon". Samalla vahva käsi hyväili reittäni ja suostuin ilman muuta.

Tuoli laitettiin taka-asentoon ja Pasi aloitti nuolennan. Kuinka ihanalle se tuntuikaan. Välillä aina hellän kevyesti ja välillä todella intensiivisesti. Olin
aivan märkänä ja kiimaisena. Välillä hän piti taukoa nuolennassa ja hyväili
sormella. "Tykkäätkö tästä?" kysyi hän virnuillen samalla kun sormi kiusasi pillua. Ja sitten taas jatkoi nuolentaa. Pasi oli silminnähden kiihottunut päästessään kielihommiin ja kalu pullisteli jäykkänä housuissa. Kuitenkin hän halusi vain keskittyä nautinnon tuottamiseen minulle. Ja lopulta puolen tunnin nuolennan jälkeen sain ihana orgasmin.

Herrasmiehenä Pasi ajoi minut kotiini ja sovittiin jo ensi viikolle uudesta seikkailusta;);)

Sivusto jota käytin oli muuten: http://tinyurl.com/mb6hu7t

0

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
        Tunteet
        40
        5161
      2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
        Maailman menoa
        518
        1740
      3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
        Maailman menoa
        77
        1100
      4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
        Idän uskonnot
        359
        1008
      5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
        Ikävä
        77
        943
      6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
        Maailman menoa
        53
        931
      7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
        Ikävä
        59
        870
      8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
        Ikävä
        228
        814
      9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
        Ikävä
        50
        803
      10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
        Haapavesi
        58
        738
      Aihe