Morjensta! Tarvitsisin apua. Haluaisin ostaa jonkun tarkkuuskiväärin alle200€. Welliläisiä on suositeltu. Jos joku tulee mieleen niin kertokaa ihmeessä. Etsiskelen semmoisia missä tulisi mukana esim. Kiikaritähtäin,(bipod),varalipas,(lippaanlataaja) eli jonkinlainen paketti. Kiitos jos ehdottelette
Well Sniper alle 200€
9
57
Vastaukset
- Heti alkuun
Heti alkuun pitää kysyä että MIKSI haluat huonon tarkkuuskiväärin?
- omglolxD
Siis sitä suositellaan koska se on hyvä virityspohja, vakiona normi kuraa
- Advisor
omglolxD kirjoitti:
Siis sitä suositellaan koska se on hyvä virityspohja, vakiona normi kuraa
Gotcha. Welli on kyllä hyvä pohja mutta tässä nähdään taas teikin tietämystaso
- Heti alkuun
Advisor kirjoitti:
Gotcha. Welli on kyllä hyvä pohja mutta tässä nähdään taas teikin tietämystaso
Jos tämä oli tarkoitettu minulle, aloitusviestissä sai semmoisen käsityksen että aloittaja ei ole etsimässä POHJAA.
- Autisti ankka
Ota mikä vaan, taitaa olla nytten milgearissa syysalet ja vesureja oli tsabout satasella nii osta vaikka semmonen ja joku kiikari ja nineballin hoppikumi nii ihan ok siitä tulee kuhan tiivistelet sen
Ei välttämättä kannata hankkia nuita missä on kiikarit ja bipodit valmiina.Meinaa ei nua valmis bipodit ja kiikarit mitään laadukkaita ole.
- Autisti ankka
Lähes mikään alle 200e kiikari ei ole hyvä kestävä jos oikeasti hyvää etsitään
- omglolxD
no mä veikkaan et jos 200€ ase max nii tää on etsii ehk lähinnä scopee jol näkee jonnekki ja näyttää oikeesee kohtaa (eli kohdistaminen mahdollista) et sillo saattaa se iha mukana tulevaki olla iha sopiva.
omglolXD.... Siulla ei taida olla kokemusta edes noiden tähtäimien laadusta..... max 200€ kivääriä ei saa edes kohdistettua mihkään kun ne tuppaa vähä vakiona roiskii mihkä sattuu.. Halppis kiikareissa on se ongelma että se ristikko liikkuu tärähdyksistä itestään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164