Etsitään pelaajia pienen peliporukan roolipeliserveriin. Pelaamme vanilla minecraftia ja serveriin liittymiseen tarvitsee LogMeIn Hamachin.
Tällä hetkellä pelaajia on 6 ja mukaan mahtuu vielä muutama.
Serverillä on aukioloajat, jotta saataisiin mahdollisimman monta pelaajaa pelaamaan samaan aikaan, jolloin pelaaminen serverillä on aktiivista ja mielekästä. Toivomme, että jos tulet serverille, sitoudut aukioloaikoihin (ei tietenkään tarvitse tulla aina, kun serveri on auki, mutta mahdollisimman usein)
Alustavat aukioloajat:
Ma 18.00-20.00
Ke 20.00-22.00
Pe 21.00 ->
La 21.00 ->
Huom! Aukioloaikoja voidaan lisätä/muuttaa tilanteen mukaan.
Tarkoituksena on pelata keskiaikaan sijoittuvaa roolipeliä. Pelaaja saa myydä ja kerätä tiettyjä tuotteita vain, jos hän saa luvan kyseisen ammatin harjoittamiseen kuninkaalta (tietyt pelaajat saavat kerätä ja myydä ruokaa ja toiset esim. kiveä tai puuta tms. myös erilaiset palveluammatit kuten pankkiiri, vartija, arkkitehti tai rakentaja ovat mahdollisia). Monia ammatteja on serverillä kuitenkin vain yksi(kuten kaivosmies, puunhakkaaja), joten et välttämättä saa juuri sitä ammattia, jonka haluaisit.
Mappi rakennetaan itse alusta asti ilman creativea tai vastaavaa. Servu on juuri avautunut, joten rakennuksia ei vielä ole paljoa.
Jos haluat mukaan laita viestiä
Skypessä: petteri.koivisto1
Sähköpostilla: petteri.koivisto(at)hotmail.com
KIK: MedievalRP
Ilmoita viestissä ikäsi ja se, kuinka hyvin pystyt sitoutumaan alustaviin aukioloaikoihin. Voit myös kysyä viestillä lisätietoja serveristä.
Vastaamme mahdollisiin kysymyksiin ja annamme ohjeet Hamachi-verkkoon liittymisessä, sekä tarkemmat säännöt.
Minecraft Keski-Aikainen RP (Medieval RP)
petteri1998
0
152
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423