Hei! Muutin vasta yksiöön, jossa on alkovi. Millaisia verhoja käytätte alkovin edessä? Alkovi jatkuu sit olohuoneena..
Alkoviin verhot
5
4728
Vastaukset
- sani
Märimekon suurikuvioista mustavalkoista kangasta täyspitkänä.
Tuli todella upea olkkariin päin. kolme täyttä pituutta vain piti ostaa, ett ei ole liian "köyhän näköinen", näyttäisi ett kangas loppu kesken, siis.
Kaksi pituutta pään puolelle ja yksi jalkopään puolelle.- henna
voin kuvitella et se on tosi upee!! mutta varmaan tosi kalliskin.. mutta todellakin kannattaa laittaa lattiaan asti, muuten on ihan hassun näkönen..
mun kaveri taas laittoi samaa kangasta kun verhoissa, mutta se on ehkä vähän ahdistavan näköinen. varmaan samaa sävyä kannattaa kuitenkin pistää.. tai sitten jos ei haittaa että näkyy läpi, niin valoverhoa, niin ei ole niin tunkkaisen näköinen. niissäkin on ihania kuvioita ja se olis vähän sellanen "prinsessamainen" :)
mutta jos on tosi pieni kämppä eikä ehkä tarpeeksi sohvia, niin kun yksiöt yleensä on pieniä, niin eihän sitä alkovia tartte välttämättä peittää. siitähän vois tehdä sellasen löhönurkkauksen, vähän kuin iso sohva. paljon vaan tyynyjä ja hieno päiväpeitto... koska sehän pienentää kämppää, kun laittaa verhot eteen. - asdfgh
henna kirjoitti:
voin kuvitella et se on tosi upee!! mutta varmaan tosi kalliskin.. mutta todellakin kannattaa laittaa lattiaan asti, muuten on ihan hassun näkönen..
mun kaveri taas laittoi samaa kangasta kun verhoissa, mutta se on ehkä vähän ahdistavan näköinen. varmaan samaa sävyä kannattaa kuitenkin pistää.. tai sitten jos ei haittaa että näkyy läpi, niin valoverhoa, niin ei ole niin tunkkaisen näköinen. niissäkin on ihania kuvioita ja se olis vähän sellanen "prinsessamainen" :)
mutta jos on tosi pieni kämppä eikä ehkä tarpeeksi sohvia, niin kun yksiöt yleensä on pieniä, niin eihän sitä alkovia tartte välttämättä peittää. siitähän vois tehdä sellasen löhönurkkauksen, vähän kuin iso sohva. paljon vaan tyynyjä ja hieno päiväpeitto... koska sehän pienentää kämppää, kun laittaa verhot eteen.Kaverilla on 2 bamburullaverhoa, on tosi makeen näkönen ja sopii hänen sisustukseen täydellisesti.
- Mark68
Mistä löytyisi alkoven verho joka olisi, valoa sekä ääntä eristävää materiaalia
Olen kuullu että niitä on saatavilla, mutta mistä,,, tietääkö kukaan ??? - Mark68
Suosittelisin sekä valoa sekä ääntä eristävää materiaalia,, niitä on kyllä saatavilla
Myymälää en tiedä ,, sitä itsekkin etsin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647