Hei,
Finnacta on innovatiivinen ja voimakkaasti kasvava asiakaspalvelu – ja myyntiyritys
Teemme töitä rempseällä otteella, iloisin mielin ja pilke silmäkulmassa.
Koulutamme sinut tehtävään.
Täytä hakemus nyt: http://www.tyopaikka.net
Vapaita työpaikkoja
5
370
Vastaukset
- aikuisten oikeasti
ja tule tekemään provikkapalkalla duunia.
- aikuisten oikeasti
Mikäs vika provikassa on? kun tekee töitä siitä saa palkan :) sehän on reilu malli.
- kylmä totuus
aikuisten oikeasti kirjoitti:
Mikäs vika provikassa on? kun tekee töitä siitä saa palkan :) sehän on reilu malli.
heh heh, pelkässä puhelinmyynnissä ei kukaan pääse provikoilla kunnon palkoille.
sen jo kertoo tuo jatkuva haku, mitä puhelinmyyntifirmat pitää. siis kukaan ei pysy talossa töissä,kun palkkaa ei tule niin paljon että sillä elättäisi itsensä. - rawaha
Olen tehnyt myyntityötä vuosia enkä edes suostu muuhun kuin provisiopalkkaan. Jos jossain oikeassa myyntityössä on läsnäolopalkka, sitä kutsutaan suojatyöpaikaksi. Mutta sopiva tietysti jollekin.
- seonnähtyhahhah
kusetusta tyynni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647