Olen ihmetellut miksi minua syytetään jatkuvasti hijentämisistä, vaikka en ole montaa kertaa sitä tehnyt. Olen luullut sitä vain liioitteluksi. Kunnes eilen joku huomasi että joku käytti OnnenKala: nikkiä ja hiljensi kaikki raksista..
Tätä lienee sattunut useinkin ja syyt olen saanut minä. En tiedä saako sätin tekstejä kopioida joten kirjoitan sen asialleen oikeen, en suoraa lainausta.
näin: Täällä kävi OnnenKala: nikki (huomaa kaksoispiste perässä). Hän hiljensi ilmeisesti kaikki. "Keskustelija OnnenKala: on hiljentänyt sinut."
Ka tuo tuli siis minun syykseni!
Oulun sefun hiljenykset
19
2079
Vastaukset
- Risa-78
Ei pidä paikkaansa ,että sinänsä anonyymi nikkisi ja sinä olisitte hiljennetty.Sen nikkisi käytös on riippuvinen sinusta ja mielialoistasi.Tarvitaan jo ihmevoimia ,että chättäri se ja se hiljenee muiden painostamana.
Olet luonut siis itse ujostelijan tms:n-Olet alkanut vuosien "uurastuksen" jälkeen kiinnittää huomiota siihen,että mitäpä se nikkihahmosi päivittäin satumaailmassa puhuu.Nikistäsi on jo muodostumassa part of perfect yourself in real day. - sulla
jonkinlaisia muistikatkoksia?
- assas
no katoppa tarkemmin...jokaisen nikin perässä on kaksoispiste...tutki paremmin ja äläkä märise enään
- OnnenKala
Itse hiljennystekstissä olevan nikin edessä ei rekatulla nikillä ole kaksoispistettä.Näin
Keskustelija Nikki on hiljentänyt sinut.
Tai feikillä näin: Keskustelija Nikki: on hiljentänyt sinut. OnnenKala kirjoitti:
Itse hiljennystekstissä olevan nikin edessä ei rekatulla nikillä ole kaksoispistettä.Näin
Keskustelija Nikki on hiljentänyt sinut.
Tai feikillä näin: Keskustelija Nikki: on hiljentänyt sinut.ei kannata selittää... itse olit feikkinä päivällä ja narahdit hienosti siitä
taas täytyy olla Kalan kanssa eri mieltä asiasta...
- juupa juu
mitenkäs kala selität sen että silloin kun olet Rekisteröitynä chatissa NIIN SILLOIN ihmisiä hiljennetään?
Onko olemassa joku Piilokala :D joka ei näykään nikkilistassa muiden paitsi sinun silmiin?
OUtoa :-O
- Powerpuffgirl72
mahtaakohan nyt olla ihan asiallista toimintaa kalalta tulla toisella nikillä sisään.. kumma kyllä heti hoksattiin tää feikkkihomma,sitten vielä sekä sefunikillä että piilonikillä paikalla..Ei mitenkään rehtiä toimintaa..
Mistä tiedämme jos kala on itse tullut rekkaamattomana omalla nikillään sisään ja hiljennellyt toisia?Kun ei hän enää nähtävästi tiedä itsekkään kuka on :-O ??
ja toinen hassu juttu on se että mä en kyllä toisaalta ole kertaakaan nähnyt onnenkala nikkiä paikalla ilman tähteä...
Näinpä kala oli rekannut itselleen toisen nikin, ja toisen sefun tultua paikalle tunnusti sitten valepukunsa...
KukaOlenMie => Powerpuffgirl72: tiedätkö kuka olen
KukaOlenMie => sni_: olenko mie mie?
Powerpuffgirl72 => KukaOlenMie: kuka sä oot?
KukaOlenMie => sni_: vai kala mie?
GhostRider => KukaOlenMie: käyppäs lukemassa säännöt ennen kuin teet mitään
semmoista,hyvin menee mutta menköön. - Oulu huoneen chattaaja
Nythän lienee kyse seriffillä käytössä
olevasta hiljennys mahdollisuudesta eikä
ignore mahdollisuudesta jota jokainen chattaaja
voi käyttää.
Nyt tässä puhutaan kahdesta eri asiasta.
Onnenkala ymmärsi väärin mitä hiljennystä tässä
tarkoitetaan.- Powerpuffgirl72
saattais hyvinkin olla hyödyllistä että sefu ymmärtäisi chatin perusteet ennekuin alkaisi sefuksi?
- anonyymi!
Powerpuffgirl72 kirjoitti:
saattais hyvinkin olla hyödyllistä että sefu ymmärtäisi chatin perusteet ennekuin alkaisi sefuksi?
Olimpa minäkin silloin ouluchatissa,kun Onnenkala tuli sisään kukaolenmie nikillä.Se oli harmitonta huumoria,jota te tyhmät Oulun kakarat ette ymmärtäneet!
Olette muutenkin aivan väärässä onnenkalan suhteen.Hän on ihan kiva ihminen!
- tympääntynyt
toivottavasti menetät oikeudet ikiajoiksi ja et enää ikinä tule pelleilemään chattiin!!!!!!!!!!1
- -allux-
Ihmettelen vain että mitä kamalaa siinä on jos joku hiljennetään? miksi siitä pitää syyllistää hiljentäjää?
- Savusilli
aiheettomat hiljennykset onkin asia erikseen.
- -allux-
Savusilli kirjoitti:
aiheettomat hiljennykset onkin asia erikseen.
mikä on aiheeton hiljennys?
- huppis
-allux- kirjoitti:
mikä on aiheeton hiljennys?
sinäkin oulu-huoneeseen niin tiedät!
- OnnenApina
Johan oikeus tapahtui :D
- huppeli
oikeus voittaa aina! :)
- mie vaan
Kiitokset, kaikille vastainneilla. vihdoin tämä oulun kala on saatu kuriin :) ja ouluun palaa rauha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236