yhteen vanteeseen jouduttiin laittamaan melkein 100gr painoja = yhdest paikkaa vanteen reuna saanut kolhua, mutta heittoa ei tuntunut olevan kun paikallaan pyöritti, eikä muutenkaan ajossa tunnu värinöitä, itseä vaan vähän vaivaa että rasittaakohan kuin pyörätuentaa / laakeria, onhan tuossa kuitenkin melkoinen punttimäärä isketty....
Tasapainotuksesta
ese
2
394
Vastaukset
Kyllähän se enempi rasittais jos ei olis noita painoja.Ravistais varmaan niin että lähtis paikatkin hampaista.
- Balancer
Tollainen nyrkkisääntö on olemassa painojen määrille: 40/40 grammaa dynaamista epätasapainoa ja 40g staattista epätasapainoa, niin rengas-/vanneyhdistemässä on jotain vikaa. Jos tarkoitit, että painoja on yhteensä 100g (ulko sisäpuoli) niin aika lailla paljon on.
Jos vanne on kiero niin ei mikään ihme ja ja jos on vielä pinnattu rengas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124