Yhden yön jutut ei nähtävästi mua varten!!

Linnea__

Asiahan on näin, että harrastan yhden yön juttuja todella harvakseltaan...En saa pelkästä seksistä mitään irti jos tyyppi ei tarpeeksi kiin. ja ole tietyn tyylinen..
Pystyn oleen ilman seksiä vaikka kuinka pitkään jos ei ole sopivia miehiä elämässä

No mikä "riemu" siitä syntyy, kun kohtaa viihteellä hyvä käytöksisen ja muutenkin puoleensa vetävän miehen...ja päätyy sänkyyn pitkän kaavan mukavan illanvieton jälkeen.. Aamulla annan ihan mielelläni nron hänen pyytäessä mutten pyydä hänen nroa. Ja hieman myöhemmin samaisena päivänä tajuan, että oikeesti ois TODELLA kiva jos hänestä kuuluisi.

Lähtökohta tälle illalle oli se, että olin ollut ilman seksiä useita kuukausia eikä ollut mitn pakottavaa tarvetta törmätä kehenkään puhumattakaan saada seksiä...Kunhan iltaa lähdettiin viettämään ja lopputulos on, että en saa mielestä pois enkä pysty keskittyyn juuri mihkään...Kun pää sekaisin jonki sortin ihastumisesta.. Ja odottelen kuuluuko mitn..

No tästä opin sen, että jos harrastan vielä joskus yhden yön juttuja niin kohde ei saa olla tämän tyylinen...

0

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
        Ikävä
        191
        1264
      2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
        Ikävä
        122
        1108
      3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        70
        830
      4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
        Ikävä
        48
        824
      5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
        Ikävä
        53
        770
      6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
        Ikävä
        50
        705
      7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
        Ikävä
        33
        682
      8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
        Ikävä
        60