vaikka tollanen jeep cherokee, onko kallis ajaa?
paljon jeeppi kuluttaa?
8
283
Vastaukset
- jeeppi
riippuu millainen moottori,vaihteisto,akselit vuosimallista, kuskista ym.cherokeetä kun on tehty vuodesta 1974 alkaen. 2.1litraisesta aina 6.6 litraiseen moottoriin asti.
- artsi195
v-8 sekaajossa n.16 satasella,itsellä ollu 6 vuotta.
- Tietäjä
Tankkaamassa tuntuu olevan muitakin autoilijoita, välillä ihan ruuhkaksi asti, itse en autoa osta sen takia että itkisin polttoaineen kulutusta, vaan ostan auton jolla itse tykkään ajella. Osta fillari niin ei kuluta pätkääkään bensaa eikä dieseliä.
- herogee
Korttilaskujen mukaan soppaa keskimäärin tonnilla kuussa.
Jeeppi kulutta kaiken minkä tankkiin laitat.. Kevyella jalalla 9-12 l/ 100 peräkärryn kanssa ja kiireessa jopa 35l /100 4,7l v8 ( ajotietokoneen mukaan). Jeep huollot ovatkin oma lukunsa. Jollet pysty huollattamaan Jenkkiautopajoilla tai pikku korjaamoissa- Unohda. Varaosissa ja huoltohinnoissa jopa tuhansien ero..merkkihuoltoon verrattuna. Usassa varaosat todella edullisia, kunhan muistaa tilata oikeat osat. itse tilaan Usatuonti liikkeiden kautta.
- yksikivi
Jos siis puhutaan Cherokeestä eikä Grand Cherokeestä, niin vaimon 2.8 litrainen diisseli Cherokee syö 11-12 l/100km sekalaisessa ajossa.
- yksilyyli
Kaikki menee mitä tankkiin laittaa. 2.8 CRD -06 kulutus 7.8-13 litraa sadalla. Huolto on sitten aivan om lukunsa.
- Cyde
Suora kutonen (1990), about 15 litraa satasella seka-ajossa takavetona, nelikolla 20 . Hauska peli kaikinpuolin, osia saa tarvittaessa edullisesti lahden toiselta puolen tai atlantin takaa, vanha auto, suht helppo korjata minkä tahansa autokorjaamon pientä korvausta vastaan tai itse minkä osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154