Missähän mahtaisi olla vika kun Yukon EXL 150 -mönkijä ei käynnisty ? Saatiin kyllä käyntiin kun laitettiin loraus bensaa suoraan tulpanreiästä sylinteriin ja sen jälkeen toimi hyvin. Kovin vaan hankala tapa käynnistää tuolla tavoin joka käyttökerta ; ) Pyörittää kyllä hyvin, mutta ei vaan herää käyntiin. Polttoainepumppu vai mikä mahtaa olla sökönä ?
Mönkijä ei käynnisty
11
10066
Vastaukset
Kannattaa tarkistaa kaasutin ja puhdistaa ainkin neulat.. Letkut myös, koska voivat olla sakkautuineta ja siitä syystä tukkeutuneet..
- Pasiliini
Kiitos vinkistä, ei tuosta ainakaan haittaa ole jos puhdistaa. En vaan ymmärrä miten se kone kävi hyvin sen jälkeen kun saatiin se käyntiin tuolla vippaskonstilla. Jos siellä olisi tukossa letkut ja muut niin ei kait se sais bensaa ollenkaan käydäkseen ? No, en mä ymmärrä paljon muutakaan :)
- Anonyymi
kampiakselin teva tai tevat vuotaa
- suomi24 vika löytyy
Käynnistyskompensaattori lienee vioittunut, ei saa kunnon seosta käynnistäessä joten se on vaihdettava.
- Pasiliini
No tuossa on vajavaiseen ymmärrykseeni mahtuva syy, kiitos esittäjälle. Mahtaneeko oll vaikea osa vaihtaa kun en ole ikinä moisesta osasta kuullutkaan ? :)
- Pasiliini
Pasiliini kirjoitti:
No tuossa on vajavaiseen ymmärrykseeni mahtuva syy, kiitos esittäjälle. Mahtaneeko oll vaikea osa vaihtaa kun en ole ikinä moisesta osasta kuullutkaan ? :)
Vai kuuluuko osa kiinteästi kaasuttimeen ?
- suomi24 vika löytyy
Pasiliini kirjoitti:
Vai kuuluuko osa kiinteästi kaasuttimeen ?
se oli vitsi.
- Pasiliini
suomi24 vika löytyy kirjoitti:
se oli vitsi.
Aha, rasvamontussa olis kait aiheuttanut röhönaurut, mutta nyt ei uponnut.
Oliskohan polttoainehana kiinnipysyvää mallia, aukenee vasta kun kone käy? Kannattaa ainakin tutustua tuon hanan toimintafilosofiaan. Näitä tällaisia hanoja on ainakin skoottereissa, mm. Yamahassa törmäsin aikoinaan sellaiseen.
- acrtu
löytyykö vikaa??
- Anonyymi
Minä laitoin auton akulla käyntiin, kun omalla ei lähtenyt. Ja aina pärähti käyntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965