Jan Helin ja Aftonbladet ruotsissa julkaisivat kuvan jossa henkilö istui penkilla selin kuvajaa päin. Kuvan henkilöllä on erittäin vaikea prosiasis tai ihosyöpä. Hän kutsuu sitä Ruotsi-Suomi jääkiekon tunnuskappaleeksi koska suomalaiset ovat FINNEJÄ! Tämä kuva on Jan Helin itse muokannut sille rasistiselle asteelle jossa hän on.
Uskomatonta Aftonbladetin käytöstä suomalaisia kohtaan. Jan Helin on tyypillinen suomenruotsalainen joka halveksii ja on rasistinen meitä kohtaan.
Jan Helin
perra99
1
77
Vastaukset
- kaavi3
Luin ja näin Jan Helininin eräässä ohjelmassa jossa hän kehui itseään kuinka hän vihaa ja haluaa loukata suomea. niin . Uskomatonta oman maaliaselta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595