Ruotsin vihervasurit aikovat tunnustaa Palestiinan valtioksi, punavihreät elävät todellisessa valheessa ja ovat saa'tanan ohjaksissa. Jumalan viha ja kiroukset tulevat kohdistumaan Ruotsiin tämän seurauksena. Mutta mitä muuta vasemmistolaisilta voi odottaakaan, oma ideologia on ainoa totuus.
"Palestiinan valtion tunnustamisesta kertoi Ruotsin uusi pääministeri Stefan Löfven.
Pääministerin mukaan Ruotsi työskentelee sen puolesta, että Israelin ja Palestiinan välinen konflikti ratkaistaan kahden valtion periaatteen mukaisesti.
Uusi ulkoministeri Margot Wallström puolestaan totesi, ettei Palestiinan tunnustaminen valtiona voi tulla kenellekään yllätyksenä. Hän viittasi asiassa muun muassa sosiaalidemokraattien vaaliohjelmaan."
Ruotsi tunnustaa Palestiinan valtion:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014100318717762_ul.shtml
Ruotsi tunnustaa Palestiinan valtion
30
86
Vastaukset
- -jarmo-
Mun mielestä tää on jo profetaalista... äärimmäisen huono homma mutta kumminkin merkki siitä että kohta muut perässä. Siellä on monta valtiota jotka ovat vaan odottaneet esimerkkiä ja uskalluskynnystä.
- Seurailija1
-jarmo- se on alkanut, olemme samaa mieltä ja tiedät mikä on alkanut..
- Kauheaa tyhmyyttä
Seurailija1 kirjoitti:
-jarmo- se on alkanut, olemme samaa mieltä ja tiedät mikä on alkanut..
Ette tiedä mitään, sillä muuten ette palestiinan lippua heiluttaisi enää.
Voi teitä.
Xiina
26.11.2011 19:05
0
Sulje
Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
Vastaukseni: Ei välttämättä
Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet
- mmmm,,
Suomalaiset viherpiiperot haluavat samaa ja nimittävät Israelia aparthaid valtioksi tuon uutisen alapuolisessa kommenttikentässä, valheellisilla perusteluilla.
- Voi teitä
Jos ei raamatusta löydy, niin siirtykääpäs politiikka palstalle.
On ihan riittävästi saatu palestiina, hamas, eappi osastoa vuosien mittaan ja tässä lisää asiasta.
Kuinka sinä Jarmo taas höyrähdit pois palstan aihealueesta.
Täsä teille esimerkkiä ja seuraavaksi tästä tulee islam palsta.
Älkää enää leikkikö näillä asioilla. Etsikää oikea palsta keskusteluille.
Isis ja hamas muslimit lukee palstaa myöskin.
Siirtykää politiikka palstalle.
KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:370 SULJE
No sitten loppuu myös israelfanitus tasan tähän paikkaan.
ja jos ei, niin täältä pesee edelleen!
Jihad1.9.2014 21:400 SULJE
Se on Raamatullinen. Ei ole muslimin päätettävissä.
KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:420 SULJE
Se on Raamatulla ratsastamista politiikan varjolla eli täältä pesee ja linkoaa!
KTS (Ei kirj.)28.9.2014 21:140 SULJE
Ollaan Suomessa, jonne sun lössis on tätä messiaanista paskaa ujuttamassa. Mutta se ei onnistu!- ei oikea suunta
Löytyy Raamatusta; Israel tullaan jakamaan; 'He ovat jakaneet minun maani...'.
Ja ei ole -jarmo:n- .aloitus - Tuomarin
ei oikea suunta kirjoitti:
Löytyy Raamatusta; Israel tullaan jakamaan; 'He ovat jakaneet minun maani...'.
Ja ei ole -jarmo:n- .aloitusJa sitten Jumala laajentaa valitun kansansa rajat suureen Eufrat virtaan ja Niilin rannoille. Ajan kulku todistaa aikanaan Israelin todelliset rajat!
- sana pitää
Olisi kummallista jos Ruotsilla siunaukset jatkuisi, homovihkimisten ja Palestiinan tunnustamisen jälkeen. Mitä järkeä olisi lähteä yhteiseen puolustusjärjestelmään
tuollaisten kanssa?? Natoon he eivät lähde mutta haluavat suomen kanssa puolustuksellista yhteistoimintaa. Tämä menee vaikeaksi.. Jumala vastaa nyt ja ihan kohta!- Jumala.
Ei mua nyt nappaa. Rauhoittukaa, hörhöt.
- Tuom.
Tuomiojahan on jo aikaisemmin liittänyt Hamasin terroristijärjestön Euroopan sosiaalidemokraattiseen perheeseen. Kaikella rakkaudella ja sympatialla Israelin vihollisia kohtaan. Annas olla kun lämmetään Isis-järjestölle.
- ---
Ohos. Tarkoittaakohan tämä nyt sitä, ettei profeettojen kovasti toivoma Jumalan kosto tälläkään kertaa osu Suomeen?
- huoralaan
Kyll se tänne huoralaan iskee.
- ---
Miksi sinä nyt tuollaisessa paikassa asut? Muuta pois.
- Kyllä
Xiina
26.11.2011 19:05
0
Sulje
Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
Vastaukseni: Ei välttämättä
Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet - bipo
Siis pipo liian kireällä, helppo ostaa isompi pipo ja oireet häviää.
- bää
huoh. vai ruotsi kaivaa itselleen syvää hautaa vaihteeksi.
- Vladimir.
Onneksi Suomi on Putinin suojeluksessa, Amen.
- Heh heijaa
Täällä onkin enemmä noita kaksisuuntaisia. Xiina on hoidoissa, mutta te ette.
Mitäs se Raamattu profetoikaan? Profetoiko se, että uskovat kiinni paholaisen aloituksiin. Piru nauraa teille.
- ....
Tuleeko Stubb irvistäen ilmoittamaan että Suomi tekee samoin? Stubb ja Tuomioja kun ovat molemmat Palestiinan kannalla.
- Tuom.
Saas nähdä käykö kokoomus Usraelia vastaan?
- filade
Jumalattomat ovat demonihenkien talutusnuorassa ja valitsevat tietty häviäjän puolen sekä nopeuttavat toimillaan samalla Jumalan sallimuksesta Israelia kohtaavia profetioita.
- KTS (Ei kirj.)
Me toki tietenkin toki kunnon kristittyinä emme unohda palestiinalaisia ahdinkoon, vaan tuemme heitä kaikin tavoin kuten kunnon kristittyjen tuleekin.
HYVÄ! HIENOA! ERINOMAISTA!!!
ja tähän ei puolta sanaa!Kanaaninmaa eli Palestiina ei kuulu arabeille, vaan juutalaisille ja israelilaisille, joille Jumala on luvannut koko maa-alueen Välimerestä Eufratille ikuiseksi omaisuudeksi ja perintömaaksi. Viime kädessä Pyhä maa on Jumalan (ei Allahin) maata ja omaisuutta, ja hän voi antaa sen kenelle tahtoo. Jumala on päättänyt antaa Ihanan maan Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisille, ei orjatar Haagarin jälkeläisille eli arabeille.
Kahden valtion suunnitelma on vastoin Jumalan ilmaisemaa tahtoa eikä sillä tule olemaan siunausta.
Jokainen kristitty, joka kannattaa Palestiinan valtiota, asettuu Jumalan säätämystä vastaan.- Huom!
JoukoPiho kirjoitti:
Kanaaninmaa eli Palestiina ei kuulu arabeille, vaan juutalaisille ja israelilaisille, joille Jumala on luvannut koko maa-alueen Välimerestä Eufratille ikuiseksi omaisuudeksi ja perintömaaksi. Viime kädessä Pyhä maa on Jumalan (ei Allahin) maata ja omaisuutta, ja hän voi antaa sen kenelle tahtoo. Jumala on päättänyt antaa Ihanan maan Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisille, ei orjatar Haagarin jälkeläisille eli arabeille.
Kahden valtion suunnitelma on vastoin Jumalan ilmaisemaa tahtoa eikä sillä tule olemaan siunausta.
Jokainen kristitty, joka kannattaa Palestiinan valtiota, asettuu Jumalan säätämystä vastaan.Jouko.
Älä viitsi muslimin kanssa selitellä. On psykopaatti ja palstalla tunnetaan. - kaaliin tääl
KTS22.5.2014 15:400 SULJE
"Onko ihan pakko kaikkeen soopaan kansan suostua.
Just noin me__ iranilaiset__ on aateltu ameriiikkalaisista !
Vihon viimen mennee kaaliin tääl Pohjolaskii...:o
- Ojasta allikkoon
sympaatti
4.5.2014 18:29
Niin, KTS on tarkoin varonut levittelemästä mitään oikeita tietoja täällä palstalla ja aavistan millainen järkytys hänelle on kun netissä julkaistaan oikeitakin tietoja. Sehän vetää pohjan pois koko vuosikausien myyräntyöltä, kalvamiselta ja tunnelienkaivuulta, voi raukkaa, kauhea työ menee hukkaan..
Voisiko palstanvahti järjestää KTS:lle kriisiapua ja terapiaa, ehkä tapaaminen psykiatrin kanssa ja vahvempi lääkitys?
KTS22.5.2014 15:400 SULJE
KTS (Ei kirj.)23.8.2014 12:180 SULJE
Meijän iranilaisten vallankumouskaarti oli Irakissa jo paljon ennen USA:n ilmaiskuja laittamassa esteitä Isixen etenemiselle, joten meillä on ensmäinen pelivuoro!
Te tuutte kaukaa perästä...
Koska kts muuttaa???
totuusvoittaaaina
22.5.2014 00:14
Sille olisi Porvoossa oikein nimikko lähiö "palestiina" missä on meno kuin terroristien hallitsemalla alueella
https://www.google.fi/maps/place/Gammelbacka/@60.373418,25.641425,374m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x4691f675ee2b36e9:0x32d3996ef7444f77?hl=fi
Jani.
8.6.2014 23:29
2
Sulje
Mökkimme lähellä oli paikka nimeltä Vittumaisenoja, sinne se vois muuttaa. - KTS (Ei kirj.)
Me toki tietenkin toki kunnon kristittyinä emme unohda palestiinalaisia ahdinkoon, vaan tuemme heitä kaikin tavoin kuten kunnon kristittyjen tuleekin.
HYVÄ! HIENOA! ERINOMAISTA!!!
ja tähän ei puolta sanaa! - Koska et usko muuten
Supon päällikkö juuri kertotavasta millä seuraavat terrorismiin epäiltyjä.
Yksi kriteeri on propakanda ja sitä on nyt Suomen kansa saanut tarpeekseen terroristijärjestö hamasiin kuuluvalta kts:ltä.
Katson, että olemme pakotettuja ilmiantamaan ja keräämään aineistoa ko. henkilöstä.
KTS 22.5.2014 15:400 SULJE
KTS (Ei kirj.)23.8.2014 12:180 SULJE
Meijän iranilaisten vallankumouskaarti oli Irakissa jo paljon ennen- KTS (Ei kirj.)
heh. Täällä muita terroristeja oo kuin palstakeisar, jonka mellastukseen ovat jo uskovaisetkin kyllästyneet.
LOL
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351