olet minun narttuni teet ihan kuin käsken! laitan kaulapanna ja suukapulan ja piiskaa tulee jos et tottelele. häkkiin joudut jos et ole tottelavainen ja tee mitä kasketään. olen hyvin avoin kaikille ehdotuksille. mielikuvistus on vain rajana.
kumia ylle ja tule koira koulutukseen.
8
397
Vastaukset
- Homo-Heikki
Koska tavataan... vai osaatko jo lukea?
moikka olen nahka kumi pvc latex myös orja mut top master tarvittaesa ja kaikki pervo jutut ok juttu missä asut ja koska haluut
- tiukassapvcasussa
Tuossa luin alkuperäistä tekstiä ja voisin sanoa, että mielikuvistusta riittää ainakin täällä. Voisin olla puettuna mustaan tiukkaan pvc asuun. Huputettuna avuttomana. Laitetaan kaulapantaan ja lukitaan häkkiin kiinni. Siinä helposti tulisi pyydettyä armoa ja irti pääsyä. Pientä kiusaamista ja lopuksi vielä kahlittaisiin pvc pussiin.
- jeppis85
missä päin asut.... olen 30 mies
- tiukassapvcasussa
Hgissä. Olisiko jotain lisää ajatuksia tai herättääkö kenelläkään mielikuvitusta tuosta eteenpäin?
- swan2015
vankina oleminen on kyllä mukavaa...
- Vanhemman..komennossa
swan2015 kirjoitti:
Olen 19v mies ja työpailla on kiva 63v nainen. TARJOS kotonaan viinaa ja sit halus katsella kun riisuin. Oli oiken domina ja piti hieroa kovaksi ennenkuin otti housut pois ja käski panee. Sen komennossa mentiin aamun asti...
swan2015 kirjoitti:
moikka kiinnostaisko sua kiimanen meno olisko sulla paikkaa missä olla mä nahka kumi pvc latex mies uudeltamaalta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124