kertokaahan joku, tapasin kivan miehen joka aina vain haluaa nuolla, ei koskaan riisu eikä näytä penistään eikä anna koskea siihen.
Tyytyy vain nuolemaan mua ja nauttii.On kiihottunut mutta ei halua panna eikä anna koskea penikseen, ei näytä ees sitä...mikä vialla?
On varmasti mies, oisko sillä hirveen pieni vai eikö vaan koskaan seiso ees,?
oon sanonut että voin ottaa suihinkin mutta ei anna koskea ees.
4.kertaa tapasin ja sitten riitti.Tehdäänkö miehille jotain semmosia leikkaiksia jossa niiden penistä voidaan joutua leikkaamaan, niin että se pienennee tms. ympärileikkauksen tiedän kyllä ja se eri juttu koska se toimii sen jälkeen kyllä
miksi mies vain nuolee?
9
644
Vastaukset
- sitä...mikä vialla?
– poikuus tallela?
– sukupuolenvaihdos tekeillä?
– sairaalloisen ujo?
– ei ota eteen
– pelkää isäksi tulemista- rvfvfr
Tunsin yden tapauksen. Mulla ei ollut mitään valittamista... Edellisten listattujen syiden joukkoon lisäisin sen, että ehkä hän häpeää penistään. Kuulin tästä omasta huippunuolijastani eräältä ystävättäreltä, että miehellä on kuulemma tosi pieni. No, tosiaan itse muistelen kohtaamisia lämmöllä.
Tapasit omituisen miehen. Tapaa minun kanssani, niin kyllä saat koskea penikseen ja ottaa suihin oikein syvältä! ;)
- Suhteellisen nuori
Hän saattaa olla sellainen, jota kiihottuu vain naisen nuolemisesta. Monethan siitä kiihottuu, mutta hänellä se vietti on poikkeuksellisen voimakas. Ihan syrjäyttää kaiken muun. Häntä ei siis kiihota naiminen. Voi olla jotain lapsuuden perua. Toisaalta, on myös naisia jotka voisivat innostua juuri hänenlaisestaan. Ei ehkä kovin usein niitä, mutta sellaisia kuitenkin on.
N. 10 v sitten, oli minulla yksi sivusuhde. Siis seurustelin, mutta sattumalta tutustuin nettijuttelun kautta sellaiseen naiseen. Vaki naisystäväni oli kovin konservatiivinen seksin suhteen ja siksi hairahduin tuohon sala-seksisuhteeseen. Ko. nainen kertoi jo nettijutuissaan että hänelle naiminen on sellaista pakkopullaa. Vain mieheltä saatu suuseksi antaa hänelle nautintoa ja tyydytyksen. Minussa kun on vähän samaa kuin tuossa miehessäsi, vaikka ei niin paljoa sitä. Teimme tällit ja siitä alkoi salasuhde. Nainen oli varsin kaunis, sellainen n. 175 cm ja komea ilmestys kaikkiaan. Seksimme oli tosiaankin vain minun hänelle antamaani suuseksiä, eikä muuta. Se oli mahtavaa, hän kun oli niin kovin vastaanottavainen nuolemiseeni. Sen päälle kun oli kyseessä vielä varsin upean näköinen nainen. Sanon suoraan, että se oli minulle aivan ihana kokemus. Sitä salasuhdetta kesti n 3 vuotta. Oli pakko lopettaa, kun avokkini alkoi haistaa jotain. Pääsin suhteemme aikana toteuttamaan noita nuolemis-sessioita 2-3 kertaa viikossa. Ne sessiot olivat hyvin pitkiä. Hän osasi aivan uskomattoman täydellisesti ottaa siitä kaiken irti. Useita orkkuja session aikana hän sai. Sellainen sai minutkin suureen ja autuaaseen hurmioon. Olin siis tuon upealla tavalla kauniin naisen henkilökohtainen ja salainen suu n. 3 vuoden ajan. Oli mahtava kokemus. Lisäksi opin varsin hyväksi tuossa, kaikista vaativimmassa seksimuodossa.- m44++
Itse pidän kanssa ku saan
Nuolla vaimoani Ja hän laukeaa
Tykkää kyllä ku nuolen häntä
Jotenkin tykkään touhuta hänen pillun edessä
On meillä normi sen kanssa
- gsdrhththh
mites laskitko lastia sen suuhun kuinka usein vai painoitko perseeseen sitä
- paneton
olisit onnellinen. Itseä ei naiminen varsinkaan isomulkkusen äijän kans kiinnosta kun tuntuu et vehkeet repee. Muutenkin panot pakkopullaa.
Pillunnuoleminen on ihan huippujuttu.....mutta on kyllä outoa että ei halua panna
- Htyhyty
Kyl meil nuolemisen jälkeen loistavaa seksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927