kertoka mulle edes jotain niistä..
mut pyydettiin sinne daamiks..mikä mun tehtävä oo?:)
kadettijuhlat
4
1136
Vastaukset
- ninni
Mä oon kans menossa niihin juhliin...sen verran on valastu et hienot juhlat on kyseessä et iltapuku päälle.Jotain ohjelmaa ja tanssia sielä on... Vaikeaa ku ei mistään oikein saa mitään kunnon tietoa...
- Essi
RUK-kurssijuhlaan pitäs lähtee 8-9.1.
Voisiko joku kertoa pukeutumisesta, ohjelmasta jne. miten kaikki käytännössä toteutui.
Kiitos! Odotan innolla :)
- mereth
Mut on kanssa kutsuttu, mutta en tiedä juhlasta oikeastaan mitään. Iltapuku päälle, se on kuulemma ihan niinkun tosi hieno juhla.
- coach83
Eiköhän sun tehtäväsi ole edustaa siellä, joten tennarit, risaiset farkut ja kasaritukka on aika poissuljettuja vaihtoehtoja (mitä nyt teinit yleensä käyttääkin)
suosittelen hyviä käytöstapoja, glitteriä, ja iltapukua. isot herrat katsoo kieroon baariroolia vetävää daamia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706