Moi. Hain juuri gefinan apteekista pitkän keskustelun jälkeen lääkärin kanssa. Kysyin propeciasta ja gefinasta ja sanoi että ei mitään järkeä propecia 800€/kk kun 36€/vuosi saa gefinan kunhan vaan pistää neljään osaan. Ja ei lääkeaineissa mitään eroa. Mutta miten teillä toiminut?
gefina
8
281
Vastaukset
- Että olet hölmö
Luuletko oikeasti Propecian käytön maksavan 800 euroa kuukaudessa!?
- 18+
Siis 800€/vuosi
- sssssssd
Et sä sillä mitään ihmeitä saa aikaan. Hidastaa hiustenlähtöä useimmilla
- Hmm...
Kyllä se loppuu, kun tulee vastaan ohimoilla sellaiset
hiukset jotka sietävät DHT.
Useimmille miehille jää enemmän tai vähemmän
hiuksia ohimoille ja niskaan.
Kun käyttää Gefinaa hiusraja jää ylemmäksi - Rontti-nuorisolainen
Kyllä se toimii. Voi riittää vieläkin vähempi annos kuin neljännestabletti. itse naputtelen ne 6-8 osaan. Ei tarvitse edes joka päivä ottaa. Tietenkin mahdollisimman tasainen pitoisuus veressä olisi optimaalista. Kymmenen vuoden kokemuksella ei muuten kasva tissejä tai tule vehkeestä velttoa! Siitä vaan nuorimies, fight for your hair. Sitten kun saat palkkaa voit korjata lopputulosta noilla hiustensiirroilla, jotka kehittyvät ja halpenevat koko ajan. On kuitenkin hyvä pitää niin paljon karvoja päässä kuin finasteridillä vain pystyy. Huomaa kuitenkin että vaikutukset ja sivuvaikutukset on yksilöllisiä - yleensä niitä ei ole.
Oliko Gefinan hinta tosiaan ilman kelakorvausta 36 euroa vuosi?- JukkaHki
Itse käytän 1/8 Gefina-tabletista joka kolmas päivä. 30 tabletin paketti maksaa 31 euroa ja riittää siis kahdeksi vuodeksi.
- Halvalla menee
JukkaHki kirjoitti:
Itse käytän 1/8 Gefina-tabletista joka kolmas päivä. 30 tabletin paketti maksaa 31 euroa ja riittää siis kahdeksi vuodeksi.
100 kpl paketti Gefinaa maksaa 36,98 €. Siitä saa vielä 35 % pois jos lääkäri ruksaa että on sairauden hoitoa (sen minä maksan).
- arnolds
Kiinnostaisi ehkä tuon gefinan aloittaminen pienellä annoksella, mihin kannattaa mennä lääkäriin että saa asiantuntevaa ja ymmärtävää apua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264170- 2563684
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161492Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4071332Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050