Oisko kellään tietoa Steen1:sen Salaliittoteoria -albumista? Mistä sitä saa ja paljonko maksaa? Sitä ei tunnu olevan missään. Sil on tosi hyviä kappaleita.
Steen Christensen
14
547
Vastaukset
- Yelloy
ehe ehe, meitsillä on se levy ja se on kyl tykki! buhahahaa...
no joo... saa n.15 öörillä... ite osti free rocord shopista... - meitsi
...oon ostanu sen free recordsista.
kannattaa ostaa, on ihan sairaan hyvä levy... - Anonyymi
wayne couzens
- Anonyymi
Laittaisin pienen rahalahjoituksen Steen Christenssenille.
- Anonyymi
Hyvin tehdytä työstä. Kyttäloisilla luoti kalloon.
- Anonyymi
🤮💩
- Anonyymi
free wayne couzens !
- Anonyymi
Osta Prismasta se. Löytyy heti paskapaperien vierestä.
- Anonyymi
kyttähuoraloisia sai surmansa ja se on mahtava uutinen. Lisäää kiitos.
- Anonyymi
Free Steen Christenssen!
- Anonyymi
Eräs teoria - salaliitto tai ei - oli että hän oli parisuhteessa somalimiehen kanssa. Turpavärkki pärisi melkoisesti jokatapauksessa.
- Anonyymi
🧟♂️💩🤮
- Anonyymi
Tämä sankari saisi jo vapautui. Pitkä vankeusrangaistus on ylilyönti.
- Anonyymi
Linnassa hän on viettänyt aikaansa muslimien tyttöystävänä. Kuulemma pitänyt siitä niin ettei tulisi pois vaikka päästettäisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595