Onko Funchalin ns. Ronaldo-museo ihan oikeasti käymisen arvoinen paikka vai pelkkä turistirysä?
Ronaldo-museo
3
302
Vastaukset
- Syötä mulle
Ronaldo faneille "mekka" ja muille jotain muuta.
Siellä on pokaaleita ja muita präniköitä sekä muuta rekvisiittaa. Sekä interaktiivinen "Ronaldo" josta voi ostaa sitten kuvan kassalta yhdessä tuon kanssa.
Meille se oli viimeisten lomapäivien täytettä, kun saari on hyvin tuttu ja paikat käyty muutoin moneen kertaan. Oma tuomio on turistirysä. - Pomppi ohi
Nyt on sitten myynnissä CR7 kalsareita tosi faneille...
http://www.timarco.com/fi/cr7-cristiano-ronaldo - Lore
Kiitti vaan vastauksista! Aika näyttää, tuleeko tuolla rysässä käytyä. Jos säät joulukuussa heittäytyvät vaikka kovin häjyiksi, niin mikä ettei...
Mitä taas tulee noihin CR7-kalsareihin, niin ostin sellaiset pari vuotta sitten meidän ukille, kun hän juhli seitsemänkymppisiään. Jostain syystä tämän CR7-putiikin vahvasti meikattu myyjätär näytti varsin huvittuneelta ja epäuskoiselta, kun kerroin,
mihin tarkoitukseen kalsarit ostin. Kyllä hän kuitenkin teki minulle oikein sievän lahjapaketin ja - ukki tykkäsi lahjastaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635