Perätön ilmianto ja väärä törkeitä valheita vilisevä todistus

Nyt tärppää...

Nyt tulee jäykkää kakkua. Lakimiesavusteinen rikosilmoitus jätetään lähipäivinä viranomaisille, nyt on riittävä näyttö perättömistä ilmiannoista ja vuosia jatkuneesta vainoamisesta.

Se loppuu nyt!

12

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyseskelijä?

Onko tuo nyt 130:nes "nyt tärppää""-uhosi?

Mikä tekee nyt tuosta jutusta niin hyvän, että se ohittaa ne aikaisemmat itkettävät ja säälittävät viritelmäsi?

• Herää pahvi nyt

Onx "lakimies" Kinkkinen taas neuvonu sua?

Se on enempi huolissaa sust saatavista rahoista kun kun tulevaisuudesta

• Pervo savolainen

vetää taas käteensä ja näkee halluja, samalla ku ruikkii omalle näyttikselleen.
      Naistenhakkaaja ja lasten hyväksikäyttäjä onanoi ajatuksella saada ees kerran eläessään jokju rikkari esitutkintaan.

Ei sil ees oo "lakimiesavustajaa", vaan sil on juoppo Kinnulainen joka rahastaa valtiota pedari-arskan avustamisella. Luusereuita molemmat :(

Tolleen toimiii narkki-juoppo jota oma isä ja broidi vetivät lapsena aunukseen.
      Oma äiti opetti putsaamaan äipän kotiin tuomien spurgujen taskut -
      no nyt se lapsern-n*ssija tekee itte aikuisena samaa :)

• kusipäi

Nyt tärppää se huusi silloinkin kun Väestöliiton vessassa kusi muumimukiin.

• Jos kerran on näyttö

rikoksista ja vuosia jatkuneesta vainoamisesta, miksei kotisivuillasi (kakka-foorumi) oo mitään skanneja sun rikkareista? Edes yhtä...?
        Miks sä mielisairas pervo jauhat 10 vuotta tota - "nyt tärpää" - ku kaikki me tiietään et sul ei tärpänny koskaan ikinä missään.
        Ainoo missä tärppäs, oli se ku sun mutsi ja faija roudas naapurin sedät teille ja laitto sut silleen....

• Se loppuu nyt!

sano psyykesairas ku oli ollu tunnin tumputtamatta ja veti taas handuunsa :)

• Heitin perätömästi

mällit Esppoon sossun virkailijan naamale. Nyt polliisi tutkii aasia ja kohta tärpää. Mä oon nii varmma et tärpaa et mä huudan ny JIIIIIHAAAAAA!!
      Et Zilleen!
      Katokaa ku mä tumputan selän takaa. Mä oon kurGo!

• Miten on edistynyt

tuo rikkarisi? Joko on tärpännyt? Ai ei oo vieläkään?
      Jatka vaan, hyvin sä vedät!

• Onko tärpännyt?

Kuinka kauan voi kestää ilmoitusjäljennöksen skannaaminen omille kotisivuille?
      Vai eikä ole mitään skannattavaa? Yli 10 vuotta, satoja rikkareita ja nolla esitutkintaa? Pitäiskö sun vaihtaa "lakimiesavustajaasi"? Jos joku toinen sais ees yhen sun rikkarin joskus tutkintaan :)

• Nyt tärppää!

sano ylläpitäjä kun pissi purkkiin Väestöliiton vessassa!

• Joko nyt artsuli?

Oi joko nyt on tärpännyt?
      Ai ei vielkään?
      No, mut hei ethän sä oo vasta ku 10 vuotta yrittäny.
      Yrität vielä toiset 10 vuotta, jos siis ees elät niin kauaa :)

• Turhan naureskelete

Rikkari on olu vaalmis jo kauaa sit. Laakimies Kinkkinen teki seen. Sit se rullasi son.
      sit se laito vasseliiniä mun aunukseen. Ny se rikari on sit jätety. Kohta tärpää. Kaiki joutuu linnaan. Paitsi mä. Mä meenki mielisairaalaan. Et Zillee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe