Hei kaikki naiset ja miehet ikään katsomatta! Täällä 38-vuotias Itä-Suomessa asuva nainen kaipailee uusia mailikamuja. Olen luotettava ja pitkäaikainen kirjoitteluystävä. Laita s-postiosoitteesi tälle palstalle niin otan yhteyttä!
Uusia sähköpostiystäviä?
7
547
Vastaukset
- Taa.
Täällä myös 38-vuotias nainen Pohjois-Pohjanmaalta kaipailee kirjoittelu/liveystävää. Kirjoitella saa: taatelia@luukku.com
- fillarimies
Moikka! Täällä on 37-vuotias mies Helsingistä. Saa ilahduttaa ja piristää maililla tai parilla. Iloista syksyä! markku77@live.fi
- outolintu2222
Moi. 26-vuotias mies Varsinais-Suomesta etsii kirjoittelukamua. skelee_@hotmail.com
- leizku
Moi! Täällä 37-vuotias nainen haluaisi myös kirjoitella erilaisten ihmisten kanssa.
Mailia saa laittaa osoitteeseen: lea.litmanen@luukku.com - savo33
Minulle voi myös kirjoitella. Olen 33-v nainen Pohjois-Savosta sinivalkoinen3(at)gmail.com
- hiippana
Heips! Ajatustenvaihtoa kaipaa 36v. nainen Kainuusta. hennu78@gmail.com
- Harald
51v mies Helsingistä haluis vaihtaa ajatuksia harald(at)wippies.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850