Se joka tän löytää alle 300€ saa suuren kiitoksen (ei käytetty eikä mikää iha turha lelu) http://gunfire.pl/product-eng-1152200913-PTS-PDR-C-sub-machinegun-replica.html tota asetta mää oikeesti jumaloin. mut kunha ei toimi pattereilla kuten tässä :D
käy mulle famas, kh2002 aug a3 mut mikää l85 ei oikee nappaa eikä muut AUGit.
http://www.muovisotilas.fi/index.php?page=shop.product_details&product_id=1536&category_id=189&flypage=flypage_new.tpl&option=com_virtuemart&Itemid=107&lang=fi oon kuullu tästä aseesta iha kivasti positiivista palautetta :)
http://www.taiwangun.com/en/jg0450a?from=listing&campaign-id=19 eikä mikään mu AUG tai edes toi toinen AUG A3 (hiukan eri näköö) ku tää näyttää aggressiivisemmalta ja paremmalta IMO.
http://www.imfdb.org/images/thumb/c/c6/Kh2002_2009_improved.jpg/450px-Kh2002_2009_improved.jpg tätä en löytäny mistää kaupast pikasel haul mut jos löydätte alle 300€ euroopasta nii kertokaas (luotettava kauppa)
jos tosta tajusitte millane mun asemaku on niin linkkailkaas jtn noiden tapasii.
ja oon joskus puol vuotta sitten proairsoftin liikkeessä kokeillu millane se famas on, mite saan lippaa nopee vaihettuu ja sit kaikki tähtääminen yms ja must tuntuu et sellane ase vois olla hyvä. mut sillon en ollu ostamas mitää satuin vaa olee lähel :D tosin enää famas f1 ei ole proairsoftin valikoimissa
1,6J ois se raja sit ja jtn pikkusäätöö ehkä jossai vaiheessa sinne gearboxiin voisin yrittää tehä (shimmitys rasvaus ja sorbo esim)
tos AUG A3 ainaki pitäis tehoi saada vähennettyy ku yli 1,7J...
bullpup
9
149
Vastaukset
- bullpup <3
eiku hei sori mun sekoilu joo siis battery onki iha akku :D kannattais varmaa mennä nukkuu ku oon jo näin sekasin...
- bullpup <3
No jaah ei löytyny kyl mistää kh2002 airsoft asetta
toi PDR-C ei alle 300€ löytyny mistää vaik hetken etin monest kaupast.
Katoin niin AUG A4 ois about 40€ halvempi kun AUG A3 (molemmat JG)
Ainoot erot oli: ulkonäkö hiukan erilainen, A4 375fps eli sitä ei tartte mennä alentaan (1,3J) ja A4 oli 1cm pidempi (tärkee tieto) ja että siinä on muoviset laakerit jotka varmaan kannattais vaihtaa tähä: http://www.taiwangun.com/en/steel-7-mm-bearings-a-c-m?from=listing&campaign-id=20 ja sitte vaik shimmitys siinä samal kerra ku gearbox on osissa ja sorbo sekä rasvaus.
niin ja A4 tais olla hiukan kevyempi mut iha sama.
Sit FAMASta ja AUG A4 on vähä vaikeempi vertailla koska muovisotilaassa ei ole just nyt varastossa FAMASta jonka takia ei näy melkein mitään tietoja.
Muuten kun Proairsoftista otettiin pois valikoimista se FAMAS F1 (cybergun) niin tarkoittaako se sitä etteikö varastossa olisi yhtään enää? Ja se liike ei edes ole kaukana minusta niin voiko sieltä kysyy jos (tampereen) liikkeessä olisi FAMAS vielä ja ne vois myydä sen. Voiko ne vaatia korkeampaa hintaa kuin se ennen oli? Vai saisiko sen halvemmalla, koska tuskin kukaan muu sitä ostaisi kun ei sitä mistään nettisivuilta löydy... - bullpup <3
Niin mitäs mieltä te ootte? AUG A4 vai FAMAS?
linkit voitte ylempää ettii.
Ja sit aattelin et vois maalata jonkun camon jossain vaiheessa. Aloitan varmaan jostain turhista vempuista koska niissä on ihan sama onnistuuko vai ei mutta saa harjoitusta. AUGissahan on se tulenvalitsin liipasinjuttuna että ku painaa vähän nii semi ja pohjaan nii auto... kestääkös se kunnolla ja onko siitä joskus jotain haittaa? FAMASissa se tulenvalitsin on siellä aseen perällä ja alla. Tosin en paljo vaihtele semiltä autolle joten ei hirveästi minun pelejäni tule häiritsemään.
FAMASissa tulis bipod ja AUG A4 ei mitään lisävarusteita, mutta siihen saa helposti tähtäimen ja gripin esim...
Niin kumpaa te suosittelisitte ja miksi? Molemmissa muovirunko joten siihen on turha vedota. Ja ainakin FAMASissa on kehuttu runkoa kestäväksi eikä natise. Famasia ei kannata hankkia.... Rataslaatikkon on Famaksessa V.1 ja siihen ei löydy osia oikeen. Joten tässätapauksessa AUG.
- bullpup <3
Niin no en nyt oikein ole virittämässä (usko tai älä kyseessä eka sähköase) ja korkeintaan shimmitys sorbo, mahd. muoviset laakerit metallisii ja rasvaus mut ei mitää muuta. Tosin jos jokin osa hajoaa niin on kyllä pitkä prosessi edessä kun pitää etsiä joku varaosa sitten... noh mä mietin vielä ja saattaa venyä jopa kevääseen saakka koska kylmä talvi eikä porukkaa oikee tuu tällä ilmalla...
- pröpöts
Jos vaan suinkin onnistuu niin AUG. nuff said.
- bullpup <3
selvä mikä aug on paras
- juuhelikkös
A4 on jepa.
- bullpup <3
juuhelikkös kirjoitti:
A4 on jepa.
Selvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124