Moi!
Minulla on marraskuun viimeinen viikko ja joulukuun kaksi ensimmäistä viikkoa aineenopettajan sijaisuus peruskoulun yläasteella. Olen epäpätevä (ylioppilas).
kuinka paljon on odetettavissa palkkaa tuolta ajalta? Opetusvelvollisuus on 23h/viikko ja tunteja on tasan sen verran joka viikko.
Hieman monimutkaiselta näyttää palkkasysteemit. Olisi kiva tietää etukäteen, vaikka eipä se asiaa muuttaisikaan suuntaan tai toiseen, kokemuskin on plussaa.
Kiitos asiantuntevalle jo etukäteen vastauksesta!
Epäpätevän aineenopettajan sijaisen palkka?
marika999
3
446
Vastaukset
- kuov
Saat päiväpalkkaa jokaisesta työsuhteen kalenteripäivästä. Se lasketaan kuukausipalkasta jakamalla se ko. kuukauden kalenteripäivien määrällä. Peruspalkka on 1. kalleusluokan paikkakunnalla 2062,09 e/kk ja muualla 2042,60 e/kk.
- kkk2
miinus epäpätevyys!
- leht
kkk2 kirjoitti:
miinus epäpätevyys!
Nimimerkin kuov kertoma palkka on sellaisen aineenopettajan palkka, jolta puuttuu sekä opettajakelpoisuus että korkeakoulututkinto. Siitä ei enää vähennetä mitään vaan se on pienin palkka, mitä maksetaan epäpätevälle aineenopettajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615