Löytyykö inglesistä paikkaa mihin voi viedä matkalukemiset ja lainata uusia?
Löytyykö?
8
157
Vastaukset
- Löytyy
Lähin löytyy yleensä oman hotellin aulasta, tosin valikoima silloin suppea.
Olen myös käyttänyt lähistöllä asuessa hotelli Green Fieldissä olevaa Aurinkomatkojen toimistoa, siellä on aika paljon luettavaa. Kaikissa Suomalaishotelleissa on jonkin verran suomenkielistä kirjastoa,käytän itsekin aina näitä.
- taxitaxi
Olen myös käyttänyt AM:n toimiston kirjastoa Green Fieldin 2. kerroksessa. Sinne voi myös jättää omia kirjoja.
Nykyään ei tarvitse kirjoittaa vihkoon nimeä eikä hotellia. Kirjastoa voinee siis käyttää, vaikka ei olisikaan AM:n matkalla. Muistakaa palauttaa lainaamanne kirjat samaan paikkaan!!!
- Kohta tullaan
Mummolassa oli ainakin vielä maaliskuussa varsin paljon kirjoja ja lainasin sieltä. Olen myös lainannut edellä mainitusta Green Fieldistä.
Kyllä.Hotellista riippuen käytän"kirjastona"joko oman hotellin tai lähimmän "suomalaishotellin"kirjavaroja.Joissakin hotelleissa on jopa tuhansia kirjoja,usealla eri kielellä.
- Kirja1234
Mummolassa on varmasti Inglesin laajin suomi-kirjasto, seuraavaksi suurin AM:n kirjasto Green Field hotellilla, myös Iskelmäbaarissa toimii vaihtokirjapiste. Ja eri hotelleilla lienee pientä kirjavaihtoa olemassa. Parasta meille kaikille on periaate tuo tullessasi, vie mennessäsi :-)
- Kirja-Irja
Minulle sanottiin mummolassa et pitäis olla heidän asiakkaansa mikäli haluaa lainata kirjoja
- liian_pihi
Kirja-Irja kirjoitti:
Minulle sanottiin mummolassa et pitäis olla heidän asiakkaansa mikäli haluaa lainata kirjoja
no kai siekin ny se kahveen ees ois voinna ostaa, ei piä vaan kaljoo hotellissa ryystää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1323587- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246