Rap palsta pois Musiikkiosion alta

Vain musiikkia

8

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miettisit

Voi jumalauta nyt. Ennen ajattelin itse ihan samalla tavalla mutta yritäppä itse räpätä ja pysyä rytmissä ja kaiken lisäksi saada se kuulostamaan vielä hyvältä. Eipä olekkaan niin helppoa kun kuvittelet.

• FaktatFaktoina

Ei sillä haastavuudella ole mitään merkitystä. Tuossa linkissä selvästi sanotaan, että puhelaulua ei luokitella musiikiksi ja että rap on lähes poikkeuksetta puhelaulua. Sen puhelaulun alla on vain pelkkä rytmi ja pelkkä rytmi ei ole musiikkia. Minäkin voin panna sinua perseeseen rytmillä, mutta tekeekö se siitä yhtään sen enempää musiikkia? Näin ollen musiikkipalsta on väärä paikka rapille.

• Jos tämän ymmärsin oikein mikset sinä :O?

Rap ja Hip Hop ovat lähes poikkeuksetta pelkkää puhelaulua. Eli eikös tämä tarkoita että poikkeukssia löytyy jolloin se lasketaan tänne ja ehdotan että teet räp biisin tästä päivästä alkaen kolmessa päivässä jonka jälkeen laitat sen tänne jolle me kaikki voidaan nauraa koska et todennäköisesti ole saanut sitä valmiiksi tai se on tehty huonosti. Itse en ainakaan suosittele että käyt panemassa jotain perseeseen rytmissä enkä usko että miettisit kaan haluaisi:D

• RapOnJotain

Rap on Jotain ;)
      Cheekin rap vaikuttaa suoraan tunne-elämääni monin tavoin.

• onlymusic

Rap pois musiikkiosion alta

• EiEiJaEi

Ei, Ei ja Ei ehdotuksellesi.

• nightwishisthebest

Rap pois. Puhetta bassojumputuksen päälle. Ei tekemistä taidokkaan säveltämisen kanssa eikä hyvän soittotaidon. Ei todellista laulutaitoakaan löydy rap artistilta.

• RapOnYkköstä

Harmittaako, harmittaako...???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60