Jos olet sukujasi Sumiloff, ota yhteyttä, teen omasta suvustani jonkinlaista tietoa,koska on vain yksi Sumiloffin suku!
T:Sarianna
Sumiloffit kautta maan!!!
9
1871
Vastaukset
- Löntti-Pentti
Vaalassa ja Sotkamossa asuu ainakin Sumiloffeja.
Jos jaksat sukukartoitusta tehdä, niin jaksaisit laittaa sen sähköpostiosoitteesikin.
- tavisjuntit
Köyhä suku
- JääkäriSalo
Mää etsin Pasi ja Aare(Aarno?) Sumiloff nimisiä veljeksiä, ovat varmaan syntyneet Vaalassa vuonna 1967-1968. Olivat intissä kainuunprikaatissa vuonna 1987. Kiva olis kuulla miehistä jotain, soittaa tai tavata.
- Anonyymi
Pasi on minun eno
- Anonyymi
Olisiko kyseessä Aaro ja pasu sumiloff? Minun enoja. Aaro jo menehtynyt.
- tartunnainen
Laukaassa Sunio nimisiä.
On muutettu nimestä Sumiloff.
Muutettu ennen sotia.
Suku on Sortavala/Möntsölä--Yläuuksu Sumiloffeja.
ps.Emäntä on ilmeisesti kiinnostuneempi siellä perheessä,vaikka on muuta sukua. - Anonyymi
Sunkka, Humppa, Sunila ja Sumppa lienevät väännöksiä nimestä Sumiloff.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667