Alkaa usko ja toivo mennä paremmasta tulevaisuudesta.
Lääkitykseni on thyroxin. Olo on jatkuvasti huono, enkä ole ehkä kertaakaan koko kolmen vuoden sairastamisaikana tuntenut oloani normaaliksi. Paino joko nousee tai pysyy paikallaan (terveellisestä ruuasta/liikunnasta huolimatta), hiukset lähtevät, palelee, olo on uupunut. ajatus tökkii jne jne jne, kaikki perus oireet.
Viimeisimpien verikokeiden mukaan arvoni ovat kuitenkin jo liikatoiminnan puolella. (t4v 23 ja t3v 6.9) Mitään liikatoiminnan oireita minulla ei kuitenkaan ole, korkeaa sykettä lukuunottamatta. Onko kenelläkään ollut samaa tilannetta, vajaatoiminnan oireet, mutta liikatoiminnan arvot? Ja onko oloa saatu paremmaksi millään keinolla? Voimat alkavat loppumaan tämän asian kanssa.
Kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavat, onko vinkkejä?
Tyttö26
4
109
Vastaukset
- elintavat
ruokavalio?
terveellinen ei riitä, vaan vajaatoiminnan ruokavalio ja lisäravinteet
http://personal.inet.fi/koti/remeli/kilpirauhanen.htm Varmaan lääke pitää vaihtaa tai lisätä jotain toista lääkettä. Minulla toimii toi thyroksiini, joten en tiedä mitä muita lääkkeitä on käytössä.Jospa pääsisit kilpirauhasiin erikoistuneelle lääkärille. Joskus yksityislääkärilläkin käynti kannattaa, jos hän ymmärtää vaivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308